اخبار داغ

سردار حسینی در گفتگوی اختصاصی با دانا مطرح کرد؛

سرمایه فرصت و زمان مردم در آتش ناآرامی‌ها سوخت/ مشکل عدم اصلاح بستر ترافیک به تخصیص بودجه بازمی‌گردد

سرمایه فرصت و زمان مردم در آتش ناآرامی‌ها سوخت/ مشکل عدم اصلاح بستر ترافیک به تخصیص بودجه بازمی‌گردد
جانشین پلیس راهور فراجا با اشاره به موضوع مهندسی ترافیک که دغدغه همیشگی پلیس راهور است و اینکه سرمایه فرصت و زمان مردم در آتش ناآرامی‌های اخیر سوخت، گفت: اصلی‌ترین مشکل که مانع اصلاح بستر ترافیک شهری بین‌شهری شده، مشکل تخصیص بودجه است.
[

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور فراجا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ درباره مشکلات پیش‌آمده و ناآرامی‌های اخیر و مشکلات تردد شهری به وجود آمده، اظهار کرد: بزرگ‌ترین هزینه‌ای که ناآرامی‌ها برای مردم ایجاد کرد، زمان و سرمایه فرصتی بود که بسیاری از مردم به علت گره‌های ناخواسته ایجاد شده در آن گرفتار شدند.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, ناآرامی‌ها,

سرمایه فرصت و زمان مردم در آتش ناآرامی‌ها سوخت

, سرمایه فرصت و زمان مردم در آتش ناآرامی‌ها سوخت, سرمایه فرصت و زمان مردم در آتش ناآرامی‌ها سوخت,


وی ادامه داد: همکاران بند نیز بر اساس وظیفه محوله باید تا هر ساعتی که معابر نیاز به کنترل داشتند در آن مکان حضور داشته باشند که نتیجه نهایی این مسدودسازی معابر ایجاد شده در وهله اول کاری مضاعف را بر همکاران تحمیل کرد که در برخی مواقع این انجام‌وظیفه تا پاسی از شب ادامه پیدا می‌کرد و این درحالی‌که بود که صبح اول وقت همین همکاران برای انجام مأموریت‌های محوله می‌بایست در محل خدمت حاضر می‌شدند.

,
,

بیشتر بخوانید:
آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران

, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,
, آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران,

, ,



وی با اشاره به خستگی مفرط کارکنان راهور در پی اغتشاشات اخیر توضیح داد: شکر خدا و با تدابیر اندیشیده شده در این ناآرامی‌ها آسیب جدی به هیچ یک از کارکنان پلیس راهور و تجهیزات پلیسی وارد نشد و آسیب‌های وارده به تجهیزات شهری نیز در کمترین زمان ممکن با همکاری مدیران شهرداری و سازمان‌های تابعه به‌سرعت برطرف شد تا مشکلی از این بابت برای عزیزانی که در روز بعدازاین معابر تردد می‌کردند به وجود نیاید.

,
,
,


سردار حسینی درباره تعامل با مدیران حوزه شهری و بین‌شهری (راهداری) اظهار کرد: مدیریت ترافیک مستلزم آماده بودن بسترهایی است که مهم‌ترین آن بستر ترافیکی کشور است و در مجموع معابر شهری و جاده‌ای از بعد ترافیکی مشکلات زیادی داریم که حتماً باید طرف شود.

,
, مدیریت ترافیک, بستر ترافیکی,



 

,
, ,
,

مشکل عدم اصلاح بستر ترافیک به تخصیص بودجه بازمی‌گردد

, مشکل عدم اصلاح بستر ترافیک به تخصیص بودجه بازمی‌گردد, مشکل عدم اصلاح بستر ترافیک به تخصیص بودجه بازمی‌گردد,


وی گفت: من همیشه گفته‌ام که مهم‌ترین مشکل که موجب عدم اصلاح بستر ترافیکی می‌شود، عدم اختصاص بودجه مکفی است، بدین معنی که مجموعه وزارت کشور در شهرداری‌ها و سازمان راهداری بین‌شهری بودجه کافی برای اصلاح این بستر بر مبنای استانداردهای لازم  را در اختیار ندارند.

,
, عدم اصلاح بستر ترافیکی, اصلاح,


این فرمانده راهور فراجا افزود: وقتی ما از کلمه مهندسی ترافیک استفاده می‌کنیم، اصولاً همه مؤلفه‌های تأثیرگذار بر این حوزه از جمله شبکه معابر و تابلوها و علائم موردنیاز، ناوگان کارآمد حمل‌ونقل عمومی و سایر الزاماتی که یک کاربر نیاز دارد تا در این سیستم به‌درستی از آن بهره‌مند شود را مدنظر داریم و عدم گسترش این زیرساخت همیشه دغدغه مدیران در حوزه شهری و راهور بوده و هست.

,
, مهندسی ترافیک,


وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا برنامه‌ریزی‌های انجام شده و افزایش هماهنگی بین مدیران شهری و بین‌شهری با پلیس راهور این مشکلات به‌زودی مرتفع شود.
 

,
,
,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه