اخبار داغ

آشتیانی در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

ادامه مسیر توانمندسازی نظامی و توسعه فضایی در سال جدید

ادامه مسیر توانمندسازی نظامی و توسعه فضایی در سال جدید
وزیر دفاع با تمرکز بر توانمندسازی نظامی و توسعه فضایی، اعلام کرد که در سال جدید نیز از همان مسیر پیشروی کرده و ادامه‌ی راهبرد توانمندسازی نظامی در حفظ امنیت و توسعه فضایی در دستور کار سال جدید قرار دارد.

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره برگزاری رزمایش دریایی مشترک ایران، روسیه و چین در آبهای دریای عمان که در اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، بیان کرد: "سه کشور بزرگ و قدرتمند جهان برنامه‌ریزی کرده و یک رزمایش مرکب را اجرا نموده‌اند که هدف اصلی آن، ارایه توانمندی‌ها در حفظ و ثبات امنیت در منطقه است.

وی افزود: کشورهایی مانند عمان، آذربایجان و پاکستان نیز ناظران این رزمایش بوده‌اند که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت بیشتر این رزمایش است.

آشتیانی با اشاره به برنامه‌های وزارت دفاع در سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: ما همان مسیری که تاکنون دنبال کرده‌ایم و منجر به این توانمندی‌های بزرگ شده است را ادامه خواهیم داد.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه در زمینه فضایی نیز در سال جدید پیشرفت‌های خوبی خواهیم داشت، گفت: ماهواره‌ بر سیمرغ موفقیت بزرگی بود بنابراین دامنه فعالیت‌مان در این زمینه را گسترش خواهیم داد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه