اخبار داغ

میرکاظمی در جریان بررسی کلیات بودجه:

منابع بودجه ۱۴۰۲ قابل وصول هستند

منابع بودجه ۱۴۰۲ قابل وصول هستند
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه منابع پیش بینی شده در لایحه بودجه ۱۴۰۲ قابل وصول است، گفت: دولت با مدیریت هزینه ها و پیش بینی منابع قابل وصول، بودجه را مدیریت کند.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز در جریان بررسی کلیات بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور اظهار داشت: از آنجا که بحث امروز در مورد کلیات است جزئیات بحث بودجه را به صورت تفصیلی در کمیسیون‌ها توضیح خواهیم داد. نمایندگان اشکالات و نکاتی را درباره بودجه سال آینده مطرح کردند که به مهمترین و پرتکرار ترین آنها پاسخ می‌دهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه با بیان این مطلب که در بودجه عمومی کشور در منابع و مصارف به سمتی می‌رویم که ۹۵ درصد آنچه در لایحه آمده است، اجرایی شود، گفت: پیش بینی ما این است که کمتر از ۵ درصد مغایرت درباره بودجه سال ۱۴۰۲ میان عملکرد و لایحه اتفاق بیفتد.

,

میرکاظمی با اشاره به اینکه سال گذشته اختلاف بسیار کمی را میان عملکرد بودجه و لایحه دولت شاهد بودیم، تصریح کرد: سقف بودجه در مجلس تغییر نیافت و این موضوع باعث شد کمترین مغایرت را داشته باشیم.

,

به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، یکی از ویژگی‌هایی که به شدت آن را کنترل می‌کنیم این است که منابعی را در نظر بگیریم که قابل وصول باشند و مصارفی را مدنظر قرار دهیم که اجتناب ناپذیر هستند.

,

میرکاظمی تأکید کرد: امسال به سمتی می‌رویم که کمترین مغایرت را داشته باشیم و در بودجه سال ۱۴۰۲ منابع لازم را در نظر گرفته ایم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه