اخبار داغ

با برگزاری مراسمی با حضور وزیر ورزش؛

برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ کیانی و میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران

برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ کیانی و میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
مراسم قهرمان ایران با معرفی نفرات و تیم‌های برگزیده، برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، برگزار شد.

در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی 
میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا
وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی زنان
سنایی کاپیتان تیم ملی هاکی زنان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی
منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی
رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

در ادامه این مراسم بخش دوم با انتخاب قهرمان فردا، برترین سرمربی و بانو و آقای ورزش ایران دنبال شد.

قهرمان فردا (دیپلم افتخار): محمد بیرانوند
بیرانوند پس از کسب این عنوان، گفت: امیدوار هستم بتوانم در المپیک موفق عمل کنم.

قهرمان فردا: امیررضا معصومی
فردین معصومی، پدر امیررضا معصومی، بیان کرد: خوشحال هستم که برای دومین سال پیاپی مردم فرزندم را به عنوان قهرمان فردا انتخاب می‌کنند و از رییس فدراسیون کشتی نیز تشکر می‌کنم که در راستای اعتلای کشتی‌گیران ایران تلاش می‌کند.
امیررضا معصومی نیز عنوان کرد: از مردم تشکر ویژه می‌کنم و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم و امیدوارم روز به روز ورزش ایران پله‌های موفقیت را طی کند.

برترین سرمربی (دیپلم افتخار): حسین عبدی

برترین سرمربی: علی نادری
علی نادری، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از کسب این عنوان، بیان کرد: از مردم خوب کشورم تشکر می‌کنم و هیچ افتخاری بالاتر از شاد کردن دل مردم نیست و تیم ملی فوتبال ساحلی پرچم ایران را به اهتزار دراورد و ما جمع خیلی خوبی هستیم.

بانوی ورزش ایران: ناهید کیانی
ناهید کیانی، تکواندوکار ملی‌پوش ایران پس از  کسب بانوی ورزش ایران، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم از کسب این عنوان و این ارزشمندترین عنوانی است که در کل دوران ورزشم کسب کردم و این لحظه با لحظه کسب مدال جهان برابری می‌کند چرا که توسط مردم انتخاب شدم.

آقای ورزش ایران: امین میرزازاده
میرزازاده پس از کسب عنوان آقای ورزش ایران، بیان کرد: این افتخار را دارم که از دستان پر مهر مردم چنین عنوانی را کسب کنیم و امیدوارم خداوند ورزشکاران کشور را یاری کند و جنگیدن برای وطن وظیفه سرباز وطن است و امیدوارم لایق باشم و باید بدانم هیچ نامی بلندتر از نام مردم ایران وجود ندارد.

در بخش پایانی این مراسم نیز برترین‌های بخش‌های مختلف از نگاه کارشناسان، اعلام شدند.

فدراسیون برتر (جایزه فرهنگی): فدراسیون جانبازان و توان‌یابان

فدراسیون برتر (جایزه رشد): فدراسیون تنیس روی میز

فدراسیون برتر: فدراسیون کشتی

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی پس از کسب این عنوان، اظهار کرد: این عنوان را به سایر فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی کشتی تقدیم می‌کنم و باید بگویم می‌توانیم قوی شویم و فوتبال، والیبال، بسکتبال و ... می‌توانند قهرمان شوند و امیدوارم روزی برسد که در همه رشته‌ها قهرمان جهان و المپیک داشته باشیم.

برترین داور: رضا پیکرآرا داور شمشیربازی

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه