اخبار داغ

فرصت مناسبی برای تغییرات تکنیکی داریم

میلاد: تیم پاراکانو سال سرنوشت‌سازی پیش‌رو دارد/ تیم با برنامه پدرو سنا پیش می‌رود

میلاد: تیم پاراکانو سال سرنوشت‌سازی پیش‌رو دارد/ تیم با برنامه پدرو سنا پیش می‌رود
مربی تیم ملی پاراکانو با اشاره به کلاس‌بندی جدید پارا در رشته قایقرانی گفت: با اضافه شدن یک کلاس جدید تقریبا همه ورزشکاران ما توانایی حضور در بازیهای پارآسیایی را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، محسن میلاد درباره تمرینات این روزهای تیم پاراکانو اظهار کرد: اردوهای خوبی پشت‌سر گذاشتیم و در ادامه نیز برنامه‌های مهمی در پیش داریم. در مرحله پیش‌رو نیز بر روی اصلاح تکنیک تمرکز داریم که با توجه به توان قدرتی بچه‌ها با تغییر تکنیک می‌تواند پیشرفت دو چندانی را ایجاد کند. در حال حاضر بهترین زمان است و با توجه به فرصت مناسبی که تا مسابقات داریم، بهترین زمان برای اصلاح تکنیک است تا بتوانیم در مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی که به عنوان مربی بدنساز نیز در کنار تیم ملی فعالیت می‌کند با اشاره به تمرینات بدنسازی و قدرتی ورزشکاران پاراکانو اظهار کرد: خوشبختانه بچه‌ها از نظر بدنی شرایط خوبی دارند و آماده اجرای برنامه‌های تکنیکی هستند. به طور کلی تیم با برنامه پدرو پیش می‌رود اما احساس کردم در این مقطع فرصت مناسبی برای تغییرات تکنیکی داریم که در کنار تمرینات دیگر به عنوان مکمل با توجه به تجربیاتی که دارم می‌تواند برنامه تمرینی موفقی را پیش‌روی تیم قرار دهد. البته این کار بسیار دشوار است اما پس از کسب موفقیت حتما لذت‌بخش خواهد بود.

,

میلاد با اشاره به اردوی پیش‌رو در بوشهر بیان کرد: بخشی از بچه‌های پاراکانو به بوشهر اعزام می‌شوند که برنامه‌های آن‌ها را با همانگی پدرو تحت نظر خواهیم داشت. بچه‌های ویلچری هم در تهران تحت نظر خودم تمرینات را دنبال می‌کنند. با توجه به انگیزه خوبی که بچه‌ها پیدا کردند قطعا اردوی بوشهر در این بازه زمانی می‌تواند برای پیشرفت کمک کند.

,

وی با اشاره به کلاس‌بندی جدید که به رویدادهای پاراکانو اضافه شده گفت: خوب با دوره کلاس‌بندی که انجام شد و نماینده ایران در آن شرکت داشت، بسیار خوب است که کار بلافاصله در فدراسیون آغاز شده و در این خصوص جلسه خواهیم داشت تا ببینیم نفراتی که در اختیار داریم در کدام کلاس قرار می‌گیرند و پس از آن با دید بازتر برنامه‌ها را دنبال می‌کنیم. البته تا جایی که من اطلاع دارم این کلاس‌بندی باعث می‌شود بتوانیم از بیشتر نفرات تیم در کلاس‌های مختلف خصوصا برای بازیهای پارآسیایی بهره ببریم.

,

میلاد با اشاره به ترکیب تیم ملی پاراکانو اظهار کرد: بچه‌های ما اغلب جزو خوب‌های آسیا هستند و با اینکه سطح پاراکانو آسیا نسبت به سطح اول دنیا خیلی فاصله ندارد اما قایقرانان ما در آسیا صاحب مدال هستند و البته ما با پیشرفت تمرینات و بالا بردن سطح آن‌ها به دنبال کسب خوشرنگ‌ترین مدال در همه کلاس‌ها هستیم و علاوه بر آن برای درخشش در سطح جهانی هم تلاش می‌کنیم.

,

وی افزود: به شخصه پس از اینکه قرار شد با تیم پاراکانو کار کنم، سعی دارم به بهترین نحو با استفاده از تجربیاتی که طی سال‌های متمادی به دست آوردم به تیم کمک کنم تا تمام برنامه ها اجرا شود و در مسیری که هستیم حرکت رو به جلو داشته باشیم.

,

میلاد شرط کسب موفقیت‌های بیشتر پاراکانو را انجام حمایت‌های بیشتر از سوی مسئولین دانست و گفت: بچه‌های پارا چون شرایط خاصی دارند با توجه به برنامه‌ریزی خوبی که فدراسیون در نظر گرفته اگر حمایت بیشتری از سوی کمیته پارالمپیک و دیگر مسئولین امر داشته باشند، در مسابقات بیشتری برای کسب تجربه شرکت کنند حتما نتایج بهتری خواهیم داشت. من با تلاشی که در ورزشکاران و کادر فنی می‌بینم و دیدی که فدراسیون دارد به این تیم امیدوار هستم.

,

وی با اشاره به تمهید فدراسیون برای خرید ۶ فروند قایق اختصاصی پاراکانو بیان کرد: یکی از ملزومات رشته قایقرانی در اختیار داشتن تجهیزات به روز و استاندارد است. خوشبختانه فدراسیون قایقرانی در این حوزه کاملا تخصص دارد و دید مناسبی هم در مجموعه فدراسیون نسبت به پاراکانو وجود دارد. تا جایی که من اطلاع دارم هماهنگی‌ها انجام شده و قرار است قایق‌ها توسط پارالمپیک تهیه شود و در اختیار تیم قرار بگیرد. امیدواریم این اتفاق به زودی بیافتد و بچه‌ها با قایق‌های جدید و به‌روز تمرین داشته باشند تا با شرایط آن عادت کنند و بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات آتی به دست بیاوریم.

,

میلاد در پایان تصریح کرد: سال پیش‌رو سال مهمی برای پاراکانو است و بسیار سرنوشت‌ساز است. ما هم بازیهای پارآسیایی را در پیش داریم و در کنار آن مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک هم در پیش است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده، بتوانیم در مسیری که هدف‌گذاری کردیم به بهترین نحو قدم برداریم و پله پله در کنار مجموعه‌ای که تلاش می‌کنند، به موفقیت نزدیک شویم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه