اخبار داغ

عصائب اهل الحق:

دولت مصوبه اخراج آمریکایی‌ها از عراق را اجرا کند

دولت مصوبه اخراج آمریکایی‌ها از عراق را اجرا کند
سخنگوی عصائب اهل الحق عراق طی سخنانی در واکنش به شایعات مطرح شده توسط یک موسسه آمریکایی مبنی بر تغییر موضع عصائب در قبال پرونده اشغالگران آمریکایی در عراق، بر ضرورت اجرای مصوبه پارلمان این کشور برای اخراج آمریکایی‌ها تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت المسله، محمود الربیعی سخنگوی عصائب اهل الحق عراق در این باره اظهار کرد: موضع ما در قبال حضور نظامیان آمریکا قاطع و روشن است و از دولت عراق می‌خواهیم که به این پرونده پایان دهد و مصوبه پارلمان را اجرایی کند.

الربیعی گفت: قیس الخزعلی دبیرکل عصائب در یک مصاحبه تلویزیونی در شبکه العراقیه به صراحت در مورد موضع ما صحبت کردند.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که اندیشکده آمریکایی «واشنگتن»، مدعی عمل‌گرایی عصائب اهل الحق عراق در قبال موضوع حضور نظامیان آمریکایی در این کشور شد.

نیروهای نظامی آمریکایی بعد از ساقط کردن صدام دیکتاتور عراق در اسفند ۱۳۸۱ ( ۲۰۰۳ میلادی) در پایگاه های مختلف در عراق مستقر شدند.

پارلمان عراق به دنبال اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس نایب رئیس الحشد الشعبی عراق و نیروهای همراه آنها در مسیر فرودگاه بین المللی بغداد با تصویب قانونی خواستار خروج نیروهای آمریکایی از این کشور شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه