اخبار داغ

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

هراس استکبار جهانی از قدرت جبهه مقاومت/ ما باید در نبرد واقعی با آمریکایی ها محکم بایستیم

هراس استکبار جهانی از قدرت جبهه مقاومت/ ما باید در نبرد واقعی با آمریکایی ها محکم بایستیم
سردار اسماعیل قاآنی با بیان اینکه اخیرا دشمنان آمریکا و صهیونیسم، حرکت های مذبوخانه انجام دادند که نشان از از فضیحت و استیصال آنان است چرا که آنها دارند می میرند و به این کارها متوسل شده اند، گفت: ما باید در نبرد واقعی محکم بیایستیم و نباید کوتاه بیاییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار اسماعیل قاآنی عصر امروز در مراسم یادواره سردار شهید حسین پور جعفری در محل گلزار شهدا کرمان گفت: در دی ماه دو مناسبت مهم را داریم که مردم به آنها عنایت جدی دارند؛ نه دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت قهرمان جبهه مقاومت سردار شهید سلیمانی است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اما امسال این دو مناسب بزرگ معطر شد به دو مناسبت زیبای فاطمی در ابتدای دی ماه ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و در انتهای دی ماه ایام ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها است.

وی تصریح کرد: این روزها روزهای بزرگی است، این روزها از شهید سلیمانی حرف و مطلب زیاد بیان شده و در خصوص این شهید والا مقام هر چه گفته شود باز هم بیشتر می توان حرف زد؛ اما باید از یاران شهید سلیمانی که در کنار او بودند و همراه او زندگی کردند نیز گفت.

سردار قاآنی افزود: کسانی مانند شهید پورجعفری که چهل سال در دوره دفاع مقدس و در حمایت از جبهه گسترده مقاومت در کنار شهید سلیمانی بود، او با اخلاص و شجاعت و محبت و برادری تمام، هم برادر و هم یاور حاج قاسم بود و دامنه یاوری شهید پور جعفری، همه کسانی که در جبهه مقاومت با شهید سلیمانی ارتباط داشتند را پوشش می داد.

 فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید پورجعفری آنقدر با صفا و با محبت و برادرانه در کنار شهید سلیمانی قرار گرفته بود که اگر روزی می گذشت و شهید سلیمانی حسین را نمی دید برایش شب نمی شد.

سردار قاآنی با بیان اینکه شهدای ما برجستگانی دارند که در آسمان پرستاره امامت و ولایت چنان می درخشند که راه را برای دیگران نشان می دهند همانند شهید سلیمانی، شهید احمد کاظمی و دیگر شهدا تشریح کرد: اما بزرگی و عظمت این ستارگان پرفروغ شهادت و شهامت معنایش این نیست که دیگر ستارگان مکتب سالار شهیدان را نبینیم؛ لذا در بزرگداشت شهید سلیمانی توجه به ستارگان پر فروزی که پا به پای آنها حرکت کرده اند و زمینه های پیروزی مقاومت را فراهم کردند نیز اهمیت دارد.

وی افزود: برگزاری این جلسه به نام شهید پور جعفری است، حسینی که زمانی که شهید سلیمانی در کار و مشکلاتش نیاز به آدم مَحرم با وفا و صادق و پای کار داشت، حسین را صدا می زد؛ این شهدا پا به پای شهید عالی مقام فداکارانه عمل کرده اند و تا آخرین روز زندگی با برکت شهید سلیمانی همراهی کردند و در فراز و نشیب جبهه مقاومت، این راه پر افتخار را تقویت کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه این مجالس، مجالس عزاداری نیست، تشریح کرد: مجالس بزرگداشت شهدا،  مجالس بازخوانی عزت و عظمت انقلاب اسلامی است، مجلس شهدا،  مجلس رزمایش بیان ارزش های الهی است که در مکتب اسلام و شیعه وجود دارد و انسان های عظیم‌الشانی همچون امام راحل و مقام معظم رهبری این واژه های ارزشمند را به خوبی تبیین کرده اند و شهدا عامل این واژه های ارزشمند شدند و تابلوی زیبایی شدند برای ملت فداکاری که از همه وجود خود گذاشته است.

سردار قاآنی توضیح داد: کرمان ثابت کرده است در این راه فداکارانه پای کار بوده، هست و خواهد بود، شهدا تابلوهای برجسته ای هستند برای کسانی که می خواهند در این راه حرکت کنند.

وی عنوان کرد: شهدا در دو بخش پیام دارند، یکی در این بخش که ویژگی های ارزشمندی در وجود آنها بوده و این ویژگی ها آنها را برجسته کرده است؛ بخش دیگر این است که شهدای عالی مقام ما در پرتو نورانیت و ولایت راه سخت و پر فراز و نشیب اما پر افتخار را انتخاب کردند.

 فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا در برابر دشمنان جنایتکار از استکبار جهانی تا رژیم کودک‌کش صهیونیستی ایستادند، توضیح داد: شهدا علاوه بر اینکه نظام الهی را از خطرات مختلف حفظ کردند در دفاع و حفاظت از فرزندان معنوی رسول خدا که مورد ظلم استکبار و صهیونیست هستند، نیز مردانه دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به حول الهی، علی رغم جنایات مختلفی که آمریکا و ایادی علیه نظام داشتند، سربلند ایستاده و علاوه بر این درس با عزت زندگی کردن را فرزندان این مکتب که شهدا جلودار آن بودند به دیگران هم آموخته اند و امروز این نظام الهی با اقتدار  و با صلابت ایستاده و در برابر انواع جنگ ها که بر نظام تحمیل کرده اند با اقتدار می ایستد.

سردار قاآنی بیان کرد: در دو ماه گذشته در لبنان جریان مقاومت حزب الله، منطقه ای که نه هواپیما بمب افکن دارد و نه موشک، اما انسان های محترم و با ایمانی در این منطقه زندگی می کنند که فرهنگ مقاومت را خوب درس گرفته اند؛ در لبنان، در تقسیم مرز دریایی با دو جلسه صحبتی که فرمانده حزب الله کرد، بدون یک هواپیما و موشک تمام حق خود را از مرز دریایی و ذخایر گاز و نفت گرفتند و این در دنیا بی سابقه است.

 فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به مطلب فوق ابراز کرد: در این شرایط فرزندان مقاومت به جلوداری سید حسن نصرالله مصمم، رژیم جنایتکار کودک کش صهیونیستی مجبور به تسلیم کردند و این قدرت مقاومت است و این مکتبی است که شهدای جبهه مقاومت به برادران خود منتقل کرده اند و اینگونه قدرت آفرین شده اند.

وی اظهار کرد: فلسطینی ها با سنگ می جنگیدند و امروز نسل پنجم فلسطینی ها با رژیم صهیونیستی می جنگند و امروز آنها را قوی و با اقتدار می بینیم؛ در جنگ سیف القدس که ماه رمضان سال گذشته انجام گرفت، رژیم صهیونیستی به مسجد القصی تعرض کرد و مقاومت فلسطین اخطار داد؛ در جنگ ماه محرم که اسراییل شروع کرد، فقط یک گروه فلسطینی وارد جنگ شد، رژیم صهیونیستی در روز دوم جنگ چند کشور را برای آتش بس فرستاد.

سردار قاآنی تصریح کرد: برای اولین بار در طول رژیم اسرائیل، بیش از نیمی از ارتش صهیونیستی در کرانه باختری مستقر شده اند که این به این دلیل است که بچه فلسطینی ها، جوانان و جوانمردانی در مقابل رژیم کوک کش جنایتکار که سال ها دیده اند چگونه پدران و اجداد آنها را مورد تعرض قرار داده اند، امروز  ایستاده اند.

 فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هر جوان فلسطینی که در کرانه باختری با عنایت و هدایت مقام معظم رهبری که داشته اند و از نه سال ایشان قبل عنوان کرده بودند که کرانه باختری باید مسلح شود؛ امروز زمانی که صهیونیست ها جوان مسلحی را ببیند در کرانه باختری می بینند، از این منطقه فاصله می گیرند.

وی با بیان اینکه اسرائیلی ها پنج دوره انتخاب برگزار کردند و در این پنج دوره نتوانستند دولتی را تشکیل دهند که یک سال فعالیت کند، اظهار کرد: این مرد که در شأن آن نیست حتی نامش را در این جلسه بیاوریم حتی در داخل رژیم خود نیز آن را بدترین و جنایتکارترین فرد رژیم خود می‌دانند.

این مقام مسئول عنوان کرد: نامه ای ۲۷ صفحه ای را نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نفتالی بنت، نوشته است که اسم نامه،«نامه ای به مردم خاموش صهیونیست» است که در این نام مصیبت های رژیم صهیونیست در عرصه های مختلف بیان شده است.

سردار قاآنی ادامه داد: هم اکنون مدتی است که مراکز مطالعاتی رژیم صهیونیستی می گویند ۲۵ سالی که مقام معظم رهبری برای اتمام رژیم صهیونیستی عنوان کرده اند، چه زمانی است و این مسئله، نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد.

 فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان می گویند که اگر تا سال ۲۰۲۵ خودمان را جمع کردیم، می توانیم در آمریکا بمانیم و در غیر این صورت به سرنوشت شوروی مبتلا می شویم و اگر این وضع را پیدا کردند، اتفاقی نبوده است.

سردار قاآنی ابراز کرد: آمریکا بزرگ‌ترین تو دهنی را از انقلاب اسلامی ایران خورده است و آنها از قدرت جبهه مقاومت به‌شدت می‌ترسند؛ رئیس جمهور آمریکا که راه رفتن آن زورکی است، رفتارهای مذبوحانه‌ای دارد که از استیصال آمریکا است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز گذشته در جمع زنان کشور، ارزش چندین بار گوش دادن دارد و شنیدنی است، عنوان کرد: در بخشی از این صحبت‌ها مقام معظم رهبری فرمودند "شما دلتان را به چند نفر که روسری آنها بالا و پایین است خوش کرده‌اید در حالی که شب‌های قدر ما را نمی‌بینید که همین افراد چگونه با خدا راز و نیاز می‌کنند و اشک می‌ریزند و فکر می‌کنید مردم ایران تابع شما می‌شوند."

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اخیرا دشمنان آمریکا و صهیونیسم، حرکت های مذبوخانه انجام دادند که نشان از از فضیحت و استیصال آنان است چرا که آنها دارند می میرند و به این کارها متوسل شده اند، گفت: ما باید در نبرد واقعی محکم بیایستیم و نباید کوتاه بیاییم.

سردار قاآنی خاطر نشان کرد: در جنگی که ریشه دشمنان را می کَند، نباید کوتاه بیاییم و به برکت خون شهید سلیمانی، شهید پور جعفری، شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدای همراه شهید سلیمانی، مسیر نورانی، با عزت و با اقتدار مقاومت همچنان پیش خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه