اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

آمادگی سپاه ثارالله کرمان برای خدمات رسانی روزانه به ۱۰۰ هزار زائر حاج قاسم/ تجمع راهیان مقاومت در روز ۱۳ دی ماه

آمادگی سپاه ثارالله کرمان برای خدمات رسانی روزانه به ۱۰۰ هزار زائر حاج قاسم/ تجمع راهیان مقاومت در روز ۱۳ دی ماه
سردار محمد علی نظری با اشاره به اینکه روزانه آمادگی ارائه خدمات به صد هزار زائر مزار حاج قاسم از خارج از استان را داریم، گفت: روز سیزدهم دی ماه ساعت ۱۲:۳۰ اجتماع و پیاده روی راهیان مقاومت توسط مردم ولایتمدار حاج قاسمی را خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در حاشیه همایش مکتب سلیمانی در محل سالن شهدای مدافع سلامت بیمارستان شهید باهنر کرمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دو برنامه شاخص در روز سیزدهم دی ماه در شهر کرمان داریم، گفت: یکی از برنامه ها در مصلی انجام می شود که با حضور تمامی جهادگران و خادمیاران سلیمانی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: برنامه دوم اجتماع و پیاده روی راهیان مقاومت توسط مردم ولایتمدار حاج قاسمی است از ساعت ۱۲:۳۰ از چهار راه عصای سفید واقع در خیابان زریسف آغاز می شود که تجمع مردم از ساعت ۱۲:۰۰ انجام می گیرد.

وی افزود: برنامه های خیلی خوبی با حضور مداح کشور حاج مهدی رسولی در محل تجمع تجدید میثاق با حاج قاسم خواهیم داشت و بعد از آن حرکت به سمت گلزار شهدا به صورت پیاده روی برگزار می‌شود.

سردار نظری با بیان اینکه ما در این ایام روزانه پیش بینی حضور بالغ بر بیست هزار نفر زائر از خارج از استان داریم، تصریح کرد: اما روزانه آمادگی ارائه خدمات به صد هزار زائر از خارج از استان را داریم و ستادهای مردمی و دستگاه‌های اجرایی آمادگی دارند، مسئله پذیرایی و اسکان زائران حاج قاسم را حل کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: از همه مردم حاج قاسم دوست و رهرو شهدا دعوت می کنیم در مراسم اجتماع بزرگ و پیاده روی، در روز سیزدهم دی ماه، روز شهادت سپهبد شهید سلیمانی شرکت کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه