اخبار داغ

حجت الاسلام حسینی کیا:

گام برداشتن در مسیر انقلاب اسلامی اصلی‌ترین عامل برای در امان ماندن از فتنه هاست

گام برداشتن در مسیر انقلاب اسلامی اصلی‌ترین عامل برای در امان ماندن از فتنه هاست
حسینی کیا گفت: شناخت مسیر انقلاب اسلامی اصلی‌ترین عامل برای در امان ماندن از فتنه هاست و اگر مردم در مسیر انقلاب اسلامی که امامین انقلاب ترسیم کرده‌اند، گام بردارند، از فتنه‌هایی نیز که در آینده رخ می‌دهد، عبور خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسینی کیا نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تهران پرس با اشاره به نقش کلیدی رهبر معظم انقلاب در راهبری جامعه و حضور بابصیرت مردم در خاموش کردن فتنه ۸۸ تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب درخصوص دفع فتنه ۸۸ بسیار هوشمندانه، مقتدرانه ورود کردند و با یک تیزبانی خاص و تدبیر خوبی توانستند جامعه را از بحران و فتنه‌ای که به وجود آمده بود، عبور دهند بدون اینکه امتیازی به فتنه گران دهند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسینی کیا با بیان اینکه مردم پشتوانه رهبری هستند، افزود: وقتی مردم مقتدرانه وارد صحنه می‌شوند، طوفان آن مشت قلیل پرخاشگری که به جامعه آمده است نیز برچیده می‌شود.

,

 

,

وی تاکید کرد: در روز نه دی ماه؛ نماد بصیرت و آگاهی، مردم فهمیدند که توطئه دشمن جدی است از همین رو پای رهبری ایستادند و یک تنه و حتی بدون اینکه منتظر دریافت مجوزی باشند به خیابان‌ها آمدند و طومار همه فتنه گران را در هم پیچیدند. 

,

 

,

این نماینده مجلس با اشاره به رویکرد رسانه‌های داخلی در ایام فتنه ۸۸ اظهار داشت: برخی از رسانه‌های داخلی در ایام فتنه آب به آسیاب دشمن ریختند، اما برخی رسانه‌ها به روشنگری خود ادامه دادند و نسبت به ناملایمات و بداخلاقی‌های برخی دیگر نیز تحمل کردند. 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه