اخبار داغ

استقلالی‌ها چه گفتند؟!

رضاوند: داور پنالتی صدهزاردرصدی استقلال را نگرفت/ مرادمند: با گرفتن آن پنالتی شرایط بازی تغییر می‌کرد

رضاوند: داور پنالتی صدهزاردرصدی استقلال را نگرفت/ مرادمند: با گرفتن آن پنالتی شرایط بازی تغییر می‌کرد
بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از تساوی مقابل مس رفسنجان صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش رضاوند پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل مس رفسنجان درباره مصدومیتش گفت: یک پارگی در عضله پایم وجود دارد و در حال حاضر فیزیوتراپی می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر خوب شود. پزشکان گفتند که سه تا پنج هفته زمان می‌برد و باید صبر کنم که عضله‌ام ترمیم شود.

وی در واکنش به اینکه بازی با مس را از روی سکوها تماشا می‌کرد، گفت: خیلی سخت بود. از روی سکوها فشار و استرس بیشتر است، چون در بازی شرایط را متوجه نمی‌شویم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال راجع به پنالتی نیمه اول تیمش که توسط داور گرفته نشد و اینکه مسی‌ها هم معتقد بودند داور هم باید برای آنها پنالتی می‌گرفت، خاطرنشان کرد: صدهزار درصد پنالتی بود. هرچه نگاه کردیم واضحِ واضح بود. آن صحنه خیلی تأثیرگذار بود. داور اگر در آن صحنه پنالتی را برای ما می‌گرفت شرایط فرق می‌کرد. برای آنها هم پنالتی بود داور باید می‌گرفت. داور پنالتی صد درصد را برای ما نگرفت که خیلی خیلی در روند بازی تأثیرگذار بود.

رضاوند در خصوص عملکرد خیلی خوب مس رفسنجان مقابل استقلال عنوان کرد: مس جزو تیم‌های خوب لیگ است. ما مقابل آنها خوب بازی کردیم، ولی در دقایق آخر بازی چون استرس‌مان زیاد بود و تیم‌مان باز بازی کرد، موقعیت‌های زیادی به مسی‌ها دادیم. هر دو تیم موقعیت گل داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که «چرا استقلال نمی‌تواند موقعیت گل بسازد؟»، خاطرنشان کرد: به نظر من در آمار شرایط تیم ما مشخص است و به لحاظ ایجاد موقعیت تیم اول لیگ هستیم. تیم ما چند بازیکن مصدوم دارد و غیبت آنها روی عملکرد تیم ما تاثیرگذار است.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع که لیگ بیست‌ودوم، لیگ جذابی نیست، گفت: به نظر شما بازی استقلال و مس رفسنجان قشنگ نبود؟

مرادمند: با گرفتن آن پنالتی شرایط بازی تغییر می‌کرد

محمدحسین مرادمند در خصوص شدت مصدومیتش که منجر به تعویض او در نیمه نخست دیدار با مس رفسنجان شد، گفت: باید فردا MRI بگیرم تا مشخص شود شرایط چگونه است. مصدومیتم از ناحیه همسترینگ است.

وی در مورد تساوی استقلال در این دیدار گفت: فقط ناراحت هستم که سه امتیاز را از دست دادیم.

مدافع آبی‌پوشان در مورد صحنه مشکوک به پنالتی در نیمه نخست عنوان کرد: داور اگر پنالتی اول را می‌گرفت شاید روند بازی عوض می‌شد و اتفاقات دیگری می‌افتاد.

مرادمند در خصوص درگیری کادرفنی دو تیم در پایان نیمه نخست گفت: به نظرم اینها برای فوتبال خوب نیست و باید فوتبال بازی کنیم و لذت ببریم.

مهدی‌پور: داور پنالتی صددرصد ما را نگرفت

مهدی مهدی‌پور بعد از تساوی تیمش برابر مس رفسنجان اظهار داشت: امروز روز خوب استقلال نبود و می‌توانستیم بهتر باشیم اما یک پنالتی داور برای ما نگرفت. بازیکن حریف مچ پای من را زده و داور خطا نگرفته است. دارو نزدیک به صحنه بود و پنالتی ۱۰۰ درصد را نگرفت.  مچ پای من ورم کرده و داور هم به صحنه نزدیک بود.

وی افزود: خود داوران حساسیت به وجود می‌آوردند. داور صحنه هند بازیکن حریف را که ۱۰۰ درصد پنالتی بود را نگرفت. بازیکن حریف مثل یک گلر توپ را گرفت. در کل امروز روز خوب من نبود و امیدوارم در ادامه فصل به تیم کمک کنم. امروز شرایط تیمی ما خوب نبود و این اتفاق برای بزرگ‌ترین‌ تیم‌ها هم رخ می‌دهد. اینگونه به آن چیزی که می‌خواهیم نمی‌رسیم و خیلی باید قوی باشیم. استقلال قبل از تعطیلات تیم بهتری بود و تعطیلات برای ما کشنده بود و ما را اذیت کرد.

حیدری: عرب‌براقی می‌خواهد خاص باشد!

خسرو حیدری بعد از تساوی تیمش برابر مس رفسنجان اظهار داشت: داور بین تیم‌ها کارت زرد پخش می‌کرد و دید من کارت نگرفته‌ام، به من هم کارت نشان داد در صورتی که من به داور هم گفتم که در بازی برابر گل‌گهر هم اشتباه کرد و مربی ما را اخراج کرد. امروز اگر پنالتی ما را می‌گرفت شرایط فرق می‌کرد. واقعا نمی‌دانم داور با خودش چه فکر می‌کند. می‌خواهد خاص باشد که این کارها را می‌کند؟ ما این چیزها را از آقای فغانی ندیدم. آقای ساپینتو تن صدایش بالا است. دو مربی درحال صحبت بودند اما آقای صادقی جلو آمدند و جو را تغییر دادند. آقای بهزاد غلامپور دید ابراهیم صادقی حمله کرده و خواست جلویش را بایستد. من از آقای صادقی انتظار بیشتری داشتم.

مربی استقلال گفت: داور در بازی خیلی می‌تواند کمک کند که مربیان را آرام کند. داور از قبل تصمیمش را می‌گیرد که کارت نشان بدهد. او باید تمرکزش روی بازی باشد. داور خطای هند ۱۰۰ درصد را نگرفت و اگر این کار را می‌کرد مسیر بازی تغییر می‌کرد. نه نیازی دارم که بخواهم خراب کنم اما وقتی دو سرمربی صحبت می‌کنند دلیلی ندارد کمک مربی بیاید دخالت کند اما ابراهیم صادقی به یکب
اره آمد و دخالت کرد و آقای غلامپور هم به خاطر همین کارت قرمز گرفت. داوری امروز خیلی ضعیف بود و آن صحنه هند اگر پنالتی نبود من دیگر در فوتبال نمی‌آیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, مرادمند: با گرفتن آن پنالتی شرایط بازی تغییر می‌کرد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, مهدی‌پور: داور پنالتی صددرصد ما را نگرفت,
,
,
,
,
,
, حیدری: عرب‌براقی می‌خواهد خاص باشد!,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه