اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

ناروایی و خلاف بودن کار فتنه گران با قیام ۹ دی آشکار شد

ناروایی و خلاف بودن کار فتنه گران با قیام ۹ دی آشکار شد
امان الله علیمرادی با بیان اینکه در قیام ۹ دی زشتی، ناروایی و خلاف بودن کار فتنه گران آشکار شد، گفت: آن چیزی که فتنه گران روی آن پافشاری داشتند کار کوچکی نبود؛ رأی مردم ابطال شود، به این معنی که خواست ملت ندیده گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت قیام نهم دی ماه و با بیان اینکه مردم در ۹ دی بار دیگر همراهی خود را با رهبری دینی به دوست و دشمن نشان دادند، گفت: یکی از عوامل موفقیت این ملت در پیروزی انقلاب، حفظ آن و در دفاع همه جانبه خود در برابر دشمنان،  همراهی ملت با رهبری انقلاب است و نهم دی ماه جلوه نمودار این حقیقت است و سزاور است این روز در تاریخ انقلاب گرامی داشته و بزرگ تلقی شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تاریخ انقلاب و ملت ما روزهای بزرگ و برجسته ای مانند ۲۲ بهمن، ۱۲فروردین، ۱۹ دی و ... داشته که یکی از این روزهای برجسته، ممتاز، معنادار و بزرگ روز ۹ دی ماه است.

وی با طرح این سوال که این روز چه خصوصیتی و چه برجستگی و امتیازی دارد؟ عنوان کرد: حقیقت این است که این ملت، خود را حافظ اسلام، حافظ انقلاب اسلامی، قدردان نظام اسلامی می داند و در همه صحنه ها آماده میدان حفاظت از انقلاب بوده است؛ آن نقطه اوج و قله فداکاری این ملت در حفاظت از انقلاب در صیانت از نظام و در قدرشناسی از اسلام و رهبری دینی و ولایت فقیه در روز ۹ دی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی بیان کرد: یکی از ویژگی های کار بزرگ ملت در این روز این بود که یک کار مردمی و ملی بود نه یک کار حزبی، جناحی و گرایشی؛ این ملت همه با هم و دست به دست هم دادند و یک حرکت ملی آفریدند و مصداق روشن "واعتصموا بحبل الله جمیعا" کار مردم در ۹ دی است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: همه ملت با هم برای حفظ انقلاب به میدان آمدند نه این که یک گرایش سیاسی برای مقابله با گرایش سیاسی دیگر به میدان آمده باشد و همانطور که همه ملت در صحنه پیروزی انقلاب حاضر شدند در صحنه حفاظت از انقلاب هم حاضر شدند.

وی افزود: ویژگی دوم آن این است که نهم دی ماه، همانطور که یک کار ملی و مردمی بود؛ یک کار اسلامی، مذهبی، دینی و ایمانی هم بود، مردم وقتی دیدند فتنه گران نه تنها انقلاب و نظام را نشانه گرفتند بلکه اسلام و دین را هم نشانه گرفتند و نفی اسلام را شعار می دهند و شعار جمهوری بدون اسلام و شعار نفی ولایت فقیه شنیده می شود.

این مقام مسئول ضمن اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: بنابراین این ملت برای حفظ دین و اسلام و برای اینکه نظام اسلامی و این جمهوری اسلامی و ایمانی بماند و احکام قرآن و سنت پیامبر حاکم بشود و روش اهل بیت در این کشور باقی بماند؛ همانطور که مردم دیدند جمهوریت نظام، ملیت نظام و مردمی بودن نظام در خطر است دیدند که اسلامیت نظام هم در خطر است و به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از ابعاد عظمت کار ملت ایران در ۹ دی این است که زشتی، ناروایی و خلاف بودن کار فتنه گران آشکار کرد، اظهار کرد: آن چیزی که فتنه گران روی آن پافشاری داشتند کار کوچکی نبود؛ رأی مردم ابطال شود یعنی فرمایش امام(ره) که فرموده اند "میزان رأی مردم است" یعنی خواست ملت ندیده گرفته بشود و نفی اسلامیت یعنی کل نظام از بین برود؛ لذا کار مردم در 9 دی کار بزرگ و عظیمی است و عظمت آن هر ساله باید سر دست گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی ادامه داد: این ملت در صحنه پیروزی انقلاب از سال ۴۲ همراه با امام خود انقلاب کردند و در سال ۵۷ همراه امام خود به نصرت الهی به پیروزی رسیدند و در سال ۵۸ همراه امام خود نظام سازی کردند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در این شرایط برخی از خواص همراهی نکردند و سکوت کردند و وظیفه خود را یا نشناختند یا شناختند و روی غرض عمل نکردند؛ ملت به موقع و به جا همراه رهبری وظیفه خود را شناخت و به آن عمل کردند لذا این از خصوصیات برجسته کار ملت در ۹ دی بوده است.

وی گفت: قیام نهم دی ماه کار داخلی، خودجوش و مربوط به درون کشور بود و وارداتی و پیام بیگانه پشت آن نبود؛ کلید عمل فتنه گران جای دیگر می چرخید و جای دیگر علامت می دادند و آن جریان وارداتی بود اما کار ملت در ۹ دی کار درونی، خودجوش، ریشه در اسلامیت و خیرخواهی و فهم درونی این ملت داشت.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی تصریح کرد: قیام ملت ایران در نهم دی ماه مانند انقلاب ظلم ستیز، استکبارستیز و غرب ستیز است؛ بنابراین زمانی که مردم دیدند فتنه گران از آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورها پیام دریافت می کنند، با خصوصیت ضد استکباری به میدان آمدند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: آنچه خدا به برکت انقلاب به ما داده، همان چیزی است که همه انبیا و اولیا الهی به دنبال آن بوده اند و آن حکومت و نظام اسلامی است و این ملت به این هدیه الهی وفادار است.

وی خاطر نشان کرد: این ملت شاکر نظام و انقلاب خود بوده است و هر روز و هرسال خدا نعمت های جدیدی را کرامت می کند و منشأ همه این شرافت ها و عزت ها این است که این ملت، ملت باتقوا و خداپروا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه