اخبار داغ

برنامه‌های عملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج+صوت

برنامه‌های عملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج+صوت
کاهش رشد جمعیت تهدیدی است در بخش‌های اقتصادی، اشتغال، نیروی کار، امنیت و سلامت استان و در همین راستا پرداختن به مقوله جوانی جمعیت از اهمیت زیادی برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، دکتر محمد ملک‌زاده گفت: تحقیقات جمعیت شناختی که در کشور صورت گرفته  اعلام کرده در سال ۱۴۱۵ تا ۱۴۲۰رشد جمعیت کشور به صفر خواهد رسید و این مورد شامل  استان کهگیلویه وبویراحمد  نیز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،,

 معاون بهداشتی علوم پزشکی دانشگاه یاسوج تاکیدکرد: البته در حاضر نیز به دلیل نبود زیرساخت های اشتغال، بخش عمده ای از جمعیت جوان کشور، سربار جمعیت سالمند هستند و همین امر موجب کاهش ازدواج و زاد و ولد در کشور و به تبع آن در استان ما شده است و  این واقعیت تلخ اجتماعی ما است.

,

وی گفت: این کاهش رشد جمعیت تهدیدی است در بخش های  اقتصادی، اشتغال، نیروی کار، امنیت و سلامت هم کشور و استان و در همین راستا پرداختن به مقوله جوانی جمعیت از اهمیت زیادی برخوردار است.

,

صحبت های  معاون بهداشتی علوم پزشکی دانشگاه یاسوج در خصوص اجرای سیاست‌های جوانسازی جمعیت و بالا بردن نرخ رشد جمعیت در استان چه برنامه های عملی را دنبال می کنند در گفتگوی صوتی با این پایگاه خبری می توانید بشنوید.

,

 

,

انتهای پیام/

 

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه