اخبار داغ

استمرار پیگیری‌های رسانه‌ای نتیجه داد؛

شیرین‌کامی جوانان لنده‌ای با تکمیل چمن مصنوعی در دولت سیزدهم+تصاویر

شیرین‌کامی جوانان لنده‌ای با تکمیل چمن مصنوعی در دولت سیزدهم+تصاویر
پس از انتشار خبر"حال ناخوش تنها زمین وزرشی روستای آبزرگه، جوانان شهرستان لنده در انتظار اقدام اداره ورزش" امروز شهد شیرین خدمت در دولت سیزدهم کام جوانان این روستا را شیرین کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، چندماه پیش بود که مهمترین مطالبه جوانان روستای آبرزگه از توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده برای تکمیل زمین چمن مصنوعی این روستا با خبر "حال ناخوش تنها زمین وزرشی روستای آبزرگه/ جوانان شهرستان لنده در انتظار اقدام اداره ورزش" منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, "حال ناخوش تنها زمین وزرشی روستای آبزرگه/ جوانان شهرستان لنده در انتظار اقدام اداره ورزش",

در ادامه پیگیری های رسانه صبح زاگرس امروز نیز شهد شیرین خدمت در دولت سیزدهم کام جوانان این روستا را با افتتاح رسمی و با حضور فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده، مردم و جوانان این روستا را شیرین کرد.

,

, ,

, ,

, ,

گفتنی است در طول یکسال گذشته شاهد تاثیرگذاری خوب این رسانه در پیگیری مطالبات مردمی با همکاری و همراهی خوب مسولان بوده ایم که ثمره آن رضایت بخشی شهروندان بوده است.

,

توجه دولت سیزدهم به رفع مشکلات مردم به خصوص جوانان در مناطق محروم و متمرکز شدن اداره کل ورزش و جوانان استان بر تکمیل طرح های نیمه تمام از اقدامات خوب دولت سیزدهم در مناطق محروم استان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه