اخبار داغ

محرومیت هواداران تراکتور با قصور متولیان

محرومیت هواداران تراکتور با قصور متولیان
با توجه به مشکلات ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز، هواداران تراکتور از نخستین بازی خانگی تیم خود محروم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سازمان لیگ فوتبال ایران امروز رسما اعلام کرد که ورزشگاه شهید سلیمانی (بنیان دیزل سابق) تبریز شرایط برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران را ندارد و بدین ترتیب تراکتور در اولین بازی خانگی فصل خود مقابل ذوب‌آهن از حمایت هوادارانش محروم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

 

,

این بازی درحالی بدون تماشاگر شد که از مدت‌ها پیش با توجه به شروع عملیات بازسازی ورزشگاه یادگار امام ره تبریز اعلام شده بود که این ورزشگاه به هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نمی‌رسد و دیدارهای تراکتور در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

,

 

,

با این حال اما در طول این مدت هیچ اقدامی در جهت رفع نواقص و مشکلات ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز صورت نگرفته و در این موضوع، علاوه بر باشگاه تراکتور که عهده‌دار مالکیت ورزشگاه است، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان به عنوان متولی مقصر قلمداد می‌شوند.

,

 

,

در این میان، نقش هیات فوتبال استان زمانی پررنگ‌تر جلوه می‌کند که بدانیم این نهاد مدیریت میزبانی و هماهنگی برگزاری کلیه مسابقات فوتبال در استان را بر عهده دارد و قصور در این امر حالا باعث شده تا تراکتور در اولین دیدار خانگی خود از نعمت یار دوازدهم محروم شود.

,

 

,

طبق بند ۱۳ ماده سه اساسنامه نحوه فعالیت هیات‌های فوتبال استان‌ها “نظارت، هماهنگی و همکاری در امر برگزاری مسابقات بین‌المللی، کشوری، استانی و … ” از وظایف هیات فوتبال استان است و در اتفاق رخ داده، کوتاهی و سستی در انجام این وظیفه مشهود می‌باشد.

,

 

,

یا اگر به بندهای دیگر در وظایف هیات فوتبال اشاره کنیم مهمترین بخش ایجاد ارتباط و هماهنگی با مقامات محلی به منظور توسعه فوتبال در استان است و نکته مهم این است که بخشی از درآمد بلیت‌فروشی مسابقات به هیات فوتبال تعلق می‌گیرد اما سوال این است که این درآمد کجا هزینه شده و اصلا نقش هیات فوتبال در تجهیز ورزشگاه‌ها به عنوان یکی از راه‌های توسعه فوتبال چیست؟

,

 

,

اینکه کلانشهر تبریز یک استادیوم با تمامی شرایط برای برگزاری مسابقات لیگ برتر که ویترین فوتبال استان‌هاست را ندارد، پس توسعه فوتبال که جزو اهداف و وظایف اصلی هیات‌های فوتبال است در کجا اتفاق افتاده است؟ این سوالی است که مسئولان هیات فوتبال استان باید پاسخگو باشند.

,

 

,

البته نباید اهمال‌کاری باشگاه تراکتور در آماده‌سازی ورزشگاه تحت تملک خود را هم نادیده انگاشت بخصوص اینکه می‌توانست در طی ماه‌های اخیر آن را تجهیز و مهیای برگزاری مسابقات کند و باتوجه به برگزاری تمرینات پشت درهای بسته که روال این باشگاه شده است، به نظر عزمی برای حضور هواداران وجود ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه