اخبار داغ

دقایقی قبل؛

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ طرح بانکداری اسلامی در دستور کار نمایندگان

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ طرح بانکداری اسلامی در دستور کار نمایندگان
گزارش شوردوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار مجلس قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست علنی امروز- چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور جمعی از نمایندگان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح مواد (۷۰۵) تا (۷۱۱) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

,

 همچنین گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح حمایت از مالکیت صنعتی ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری وگزارش شوردوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در این جلسه بررسی می شود.          

,

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی وگزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی خواهد بود.

,

 نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق وتفحص ازعملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جهادکشاورزی استان‌گلستان از سال۱۳۹۲تا۱۴۰۰ و بررسی تقاضای دو فوریت در مورد الزام دولت به فعال سازی دیپلماسی اقتصادی را بررسی می کنند.

,

انتخاب سه نفر از کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات جهت عضویت در شورای هیأت امنای حساب، انتخاب یک نفر از هر یک از کمیسیون های برنامه و بودجه و محاسبات و اقتصادی جهت عضویت در کارگروه مدیریت تبعات احتمالی انتشار اوراق مالی و اسلامی و انتخاب یک نفر از هریک از کمیسیون های کشاورزی،آب،منابع طبیعی و صنایع و معادن و اقتصادی جهت نظارت براجرای بند(ص)تبصره(۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور از دیگر برنامه های امروز نشست علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه