اخبار داغ

مربیان تیم‌های ملی وزنه برداری ایران چه گفتند؟

مربیان تیم‌های ملی وزنه برداری ایران چه گفتند؟
مربیان تیم های ملی وزنه برداری ایران صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مربیان تیم های ملی وزنه برداری از عملکرد شاگردان خود در قونیه گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در پایان مسابقات وزنه برداری کشورهای اسلامی مربیان تیم‌های وزنه برداری ایران درباره کیفیت مسابقات و عملکرد وزنه‌برداران در قونیه صحبت کردند.
,
 
,
بابایی: سطح رکورد بانوان به مرور ارتقا پیدا خواهد کرد
, بابایی: سطح رکورد بانوان به مرور ارتقا پیدا خواهد کرد,
 
,
بابایی درباره عملکرد تیم ملی وزنه‌برداری زنان در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: سطح مسابقات خیلی خوب بود و بچه‌ها خوب ظاهر شدند. خدا را شکر الهام حسینی و پوپک بسطامی به مدال رسیند. حسینی توانست رکورد مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی را هم به نام خود بزند. در بخش بانوان مسابقات خوبی برگزار شد.
,
 
,
وی گفت: فعلا مسابقاتی که پیش‌رو داریم، رقابت‌های آسیایی در بحرین است. صد در صد سطح رکورد بانوان به مرور ارتقا پیدا خواهد کرد. قرار است اردوهای تیم ملی را به صورت مستمر داشته باشیم تا بازیکنان در کمپ تیم‌های ملی تمرینات را پیگیری کنند، با توجه به اینکه در شهرستان امکاناتشان پایین‌تر است بتوانیم در اردو آن‌ها را کنترل کنیم تا از نظر فنی پیشرفت بیشتری داشته باشند.
,
 
,
براری: از رکورد وزنه برداران رضایت ندارم
, براری: از رکورد وزنه برداران رضایت ندارم,
 
,
محمدرضا براری مربی تیم ملی وزنه‌برداری مردان درباره عملکرد وزنه‌برداران در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: فرصت کمی برای برگزاری اردوها داشتیم با این حال بچه‌ها خوب کار کردند. امروز ۶ وزن داشتیم و خوشبختانه وزنه‌برداران چندین مدال کسب کردند. خیلی خوشحالم که توانستیم نتیجه بگیریم.
,
 
,
وی با بیان اینکه از رکورد وزنه‌برداران رضایت ندارد، عنوان کرد: در مجموع وزنه‌برداران با توجه به زمان کمی که در اختیار داشتند نتیجه خوبی گرفتند اما واقعیت این است که از رکوردها ناراضی هستم. مسابقات آسیایی و جهانی پیش‌رو ماست و برای حضور در این مسابقات زمان داریم. باید در مسابقات جهانی مدال کسب کنیم. اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم، رکورد مصطفی جوادی و رسول معتمدی در حد جهانی باشد و مابقی وزنه‌برداران نیاز به تمرین بیشتری دارند.
,
 
,
مربی وزنه‌برداری کشورمان اظهار کرد: امیدواریم فدراسیون وزنه‌برداری با سرپرستی سجاد انوشیروانی و حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شرایط را برای وزنه‌برداران به گونه‌ای فراهم کنند تا در مسابقات آسیایی و جهانی به مدال‌های خوش‌رنگ برسیم. البته من به همراه سعید علی حسینی برنامه‌های خوبی برای وزنه‌برداران در نظر گرفتیم تا وزنه‌برداران به رکوردهای حدنصاب برسند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه