اخبار داغ

سید مجتبی شفیعی تشریح کرد؛

جزئیات تغییر در عوارض طرح ترافیک پایتخت

جزئیات تغییر در عوارض طرح ترافیک پایتخت
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران چگونگی اجرای تغییرات و هزینه های مربوط به عوارض طرح ترافیک پایتخت را تشریح کرد که براساس این تغییرات گویا قرار است مبلغ عوارض در معابر خلوت کاهش پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مجتبی شفیعی درباره «تغییر در اجرای طرح ترافیک شهر تهران»، توضیح داد: طرح ترافیکی که درحال اجراست نسبت به طرح‌های قدیمی، پیشرفته‌تر، عادلانه‌تر و هوشمندانه‌تر است؛ اما نواقصی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «تغییر در اجرای طرح ترافیک شهر تهران», طرح ترافیک شهر تهران,
معاون شهردار تهران با بیان اینکه نسل‌های جدید اجرای طرح ترافیک و روش‌های مدیریت ترافیک مدام درحال به روز رسانی است و باید مدیریت شهری تهران هم به سمت آن حرکت کند، افزود: تیمی براساس نظر شورای ترافیک تهران از مجموعه همکاران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تشکیل شده است.
, مدیریت ترافیک,
 
,
 
,
, ,
 
,
شفیعی درباره وظیفه این تیم، بیان کرد: این تیم روی طرح جدید درحال بررسی و فعالیت است تا بتوانند این طرح جدید را به سمت عادلانه‌تر شدن نزدیک کنند. بهایی که از مردم بابت طرح ترافیک دریافت می‌شود، نوعی از عوارض شهری بشمار می‌رود. 
, عوارض شهری ,
 
,
وی با تأکید بر اینکه مبلغ دریافتی باید متناسب با میزان عوارضی باشد که یک خودرو برای شهر ایجاد می‌کند، افزود: عوارض طرح ترافیک باید براساس زمان، مکان و ایجاد آلایندگی متغیر باشد و نباید یک عدد ثابت برای شهر تنظیم شود.
,
 
,
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه یادآور شد: بنابراین تلاش می‌شود که این طرح به سمت پویاتر شدن عوارض حرکت کند. جریان ترافیکی در سطح شهر دائم درحال تغییر است. برای مثال باید عوارض در زمان‌ و مکان‌هایی که ترافیک، وضعیت بحرانی دارد، تغییر کند تا مردم تشویق شوند که شبکه معابر را خلوت کنند.
, معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران,
 
,
بنا براعلام سایت شهر، شفیعی با بیان اینکه باید مبلغ عوارض در معابر خلوت کاهش یابد، افزود: همچنین عوارض در روزهای آلوده‌تر هوا باید نسبت به روزهای عادی تغییر کند یا بالعکس. به هرحال یک تیم متخصص منتخب درحال کار کردن روی این موضوع است و امیدواریم تا پایان شهریور طرح اولیه‌ای برای تصویب به شورای عالی ترافیک تهران ارائه شود. اگر این طرح تصویب شود، از سال آینده اجرا خواهد شد.
, بنا براعلام سایت شهر، شفیعی با بیان اینکه باید مبلغ عوارض در معابر خلوت کاهش یابد, باید مبلغ عوارض در معابر خلوت کاهش یابد, شورای عالی ترافیک تهران,
 
,
 
,
اخبار مرتبط؛
, اخبار مرتبط؛, اخبار مرتبط؛,
 
, , جزییات اجرای طرح ترافیک ۱۴۰۱ اعلام شد,
 
, , افزایش ساعت طرح ترافیک از ۱۰ آبان/ اعمال تغییرات در ۲ نوبت]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه