اخبار داغ

در آیین تجلیل از خبرنگاران باشت مطرح شد:

از نقدهای منصفانه استقبال می کنیم

از نقدهای منصفانه استقبال می کنیم
شهردار شهر باشت در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهر گفت: از نقدهای منصفانه استقبال می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان باشت عصر امروز یکشنبه ۲۳ مردادماه در سالن اجتماعات شهرداری یاسوج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 سید رضا حسینی شهردار باشت در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه شهرستان باشت گفت؛رسانه چشم و چراغ بین خادمین ملت و مردم است،انتظار می رود دوستان هم مطالبه گری کنند و هم عملکرد ادارات و سازمان های مختلف را به گوش مردم برسانند.

,

وی در ادامه افزود:شما یک پل ارتباطی بین ما و مردم هستند ،از نقد سازنده و پیشنهادات شما استقبال می کنیم ،در حوزه مختلف موارد را به ما اطلاع دهید چون اگر نقدی نباشد اصلاحی هم صورت نمی گیرد.

,

حسینی تصریح کرد؛اولویت کاری ما در شهرداری با توجه به مشکلات بدهی بالا،حقوق ها به تعویق افتاده پرسنل و کمبود نیروی انسانی در شهرداری باشت است که باید آنها را رفع کنیم و یک فضای سبزی که در شأن شهرمان باشد به مردم هدیه کنیم.

,

وی گفت؛توجه ویژه به محلات کمتر توسعه یافته و رعایت عدالت در خدمات رسانی به همه مناطق سطح شهر نیز از برنامه های شهرداری باشت است.

,

حسینی گفت؛ ما تازه شروع بکار کردیم و اول راه هستیم ومشکلات هم خیلی زیاد می باشد ، وانشاالله بزودی با مرتفع کردن برخی ایرادات خدمت رسانی مطلوب تر خواهد شد.

,

شهردار باشت گفت؛رسانه ها در خیلی از موضوعات می تواند همکار و همیار باشد،در بحث دعوت از رسانه ها سعی کردیم از تمام سلیقه ها و گرایشها مختلف دعوت کنیم تا از آنها تجلیل شود ،و سعی می کنیم بعنوان خادم مردم باشت در خدمت شهروندان باشیم.

,

عابدین قبادی رئیس شورای شهر باشت گفت؛رسالت خبرنگاری باید از روی حقیقت و مطالبه گری باشد ،نه از روی کینه و تخریب باشد ،امیدواریم که در کنار هم و با همکاری رسانه ها در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی ،و عمرانی شهرمان گام برداریم.

,

سید صلاح الدین صادقیان از اعضای شورای شهر باشت گفت: انتظار داریم که اعضای رسانه و فعالان مجازی به کمک ما بشتابند و در مسایل مختلف در سطح شهر صدای رسای ما و مردم باشند.

,

عمار محمدی از اعضای شورای شهر باشت گفت؛ ضمن تبریک روز خبرنگار از شما چشمان بیدار جامعه دعوت می کنم که در مسایل کمک کار ما باشید و پلی باشید بین ما و مردم تا شهرمان را آنچنان که شایسته است بسازیم.

,

در این جلسه جمعی از خبرنگاران به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه