اخبار داغ

جدیدترین رنگ بندی کرونایی استان مرکزی؛

۴ شهرستان از وضعیت قرمز خارج شدند/ نارنجی رنگ غالب شهرهای استان مرکزی

۴ شهرستان از وضعیت قرمز خارج شدند/ نارنجی رنگ غالب شهرهای استان مرکزی
در آخرین رنگ بندی کرونایی، ۴ شهرستان استان مرکزی از وضعیت قرمز خارج شدند و بر این اساس در حال حاضر ۳ شهرستان در وضعیت قرمز، ۷ شهرستان نارنجی و ۲ شهرستان در وضعیت زرد هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت برای شهرستان‌های کشور از ۲۱ مرداد ماه در استان مرکزی ۳ شهرستان در وضعیت قرمز، ۷ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

در این رنگ‌بندی شهرستان های اراک، دلیجان و تفرش در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستان های آشتیان، زرندیه، شازند، کمیجان، ساوه، فراهان و خمین در وضعیت نارنجی هستند، همچنین خنداب و محلات دو شهرستانی هستند که در وضعیت زرد قرار گرفته اند و کماکان رنگ آبی در نقشه کرونایی استان مرکزی وجود ندارد.

,

شهرستان های آشتیان، ساوه، فراهان و خمین نقاطی هستند که این هفته از جمع شهرهای قرمز استان مرکزی خارج و به نارنجی تغییر وضعیت داده اند همچنین شهرستان های خنداب و محلات در رنگ بندی جدید از وضعیت نارنجی خارج و به جمع شهرهای زرد استان پیوسته اند.

,

بر اساس آخرین به‌روزرسانی‌ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز کشور به ۷۸ شهر کاهش و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی به ۱۸۴ شهر، تعداد شهرهای زرد به ۱۷۴ و تعداد شهرهای آبی به ۱۲ شهر رسیده است.

,

گفتنی است وضعیت قرمز به معنای خیلی پرخطر، وضعیت نارنجی به معنی پرخطر و رنگ‌های  زرد و آبی در اعلام رنگ‌بندی‌های کرونایی به معنای وضعیت‌های خطر متوسط و کم‌خطر هستند.

,

طبق آخرین آمار ها تعداد موارد مبتلا به کرونا در استان مرکزی از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۱۲۷ هزار و ۷۸۱ نفر رسیده و در این بازه تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا ۳ هزار و ۲۲۴ نفر بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه