اخبار داغ

مربی سازمان فنی و حرفه ای:

مهارت آموزی مهمترین اولویت جوانان قرار گیرد/ فرد بیکار، شخص جویای آموزش است

مهارت آموزی مهمترین اولویت جوانان قرار گیرد/ فرد بیکار، شخص جویای آموزش است
سوده ملایی گفت: مهارت آموزی برای اشتغال یک ضرورت بی بدیل است و امروز فرد بیکار بدون مهارت را شخص جویای آموزش می شناسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سوده ملایی، مربی سازمان فنی و حرفه ای البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: مهارت آموزی برای اشتغال یک ضرورت بی بدیل است و امروز فرد بیکار بدون مهارت را شخص جویای آموزش می شناسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: باید کسب آموزش های مهارتی برای جوانان یک تکلیف تلقی شود و آموزش و پرورش در این بین وظیفه خطیری بر عهده دارد.
,
 
,
ملایی افزود: امروز تنها مدل اقتصادی که می تواند ایران را به رشد اقتصادی برساند، روی آوردن جوانان به کسب مهارت ایجاد اشتغال خرد به ویژه مشاغل خانگی است.
,
 
,
این مربی سازمان فنی و حرفه ای تصریح کرد: آموزش های مهارتی باید در دوره نوجوانی آغاز شود و در دوره جوانی به مرحله عمل برسد.
,
 
,
وی گفت: شناسایی استعداد و هدایت در مسیر کسب مهارت و در نهایت اشتغالزایی باید نقشه راه جوانان باشد تا وقتی به سن ازدواج می رسند دیگر دغدغه ای برای اشتغال نداشته باشند.
,
 
,
ملایی افزود: امروز جوانان بسیاری در نوجوانی راه خود را یافته و الان در سن جوانی برای خود کسب و کاری راه اندازی کرده اند.
,
 
,
این مربی در خاتمه خاطرنشان کرد: فرصت جوانی کوتاه است، بنابراین پیدا کردن مسیر سعادت با آموزش های مهارتی امکان پذیر خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه