اخبار داغ

متخصص پوست و مو:

روغنی که برای ریزش موی ژنتیکی معجزه می‌کند

روغنی که برای ریزش موی ژنتیکی معجزه می‌کند
مرجان نظمی گفت: مصرف روغن اسطوخودوس باعث افزایش رشد مو شده و موهای تازه رسته، ضخامت و سرعت رشد بیشتری دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرجان نظمی، متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: بانوانی که مشکل ریزش مو دارند از مزایای روغن اسطوخودوس برای رشد موهای جدید غافل نشوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: برخی از بانوان و به ویژه آقایان امروز تمایل به کاشت مو پیدا کرده اند، در صورتی که بخش اعظمی از این ریزش ها با درمان های خانگی قابل درمان است.
,
 
,
نظمی افزود: هزینه های کاشت مو سرسام آور است و در برخی موارد پاسخگو نبوده و هزینه آن قابل عودت نیست.
,
 
,
این متخصص تصریح کرد: مصرف روغن اسطوخودوس باعث افزایش رشد مو شده و موهای تازه رسته، ضخامت و سرعت رشد بیشتری دارند.
,
 
,
وی مصرف روغن اسطوخودوس برای درمان طاسی منطقه ای و ریزش های موی آندروژنتیک توصیه می شود، گفت: این روغن خواص ضد میکروبی داشته و مانع از رشد قارچ ها و میکروب ها می شود.
,
 
,
نظمی افزود: این روغن حتی می تواند خارش پوست سر، عفونت و شوره را برطرف کند.
,
 
,
این متخصص با اشاره به اینکه روغن اسطوخودوس شپش های سر را نیز ضربه فنی می کند، ادامه داد: متاسفانه در سال های اخیر تست های سلامت دانش آموزان نشان می دهد، آمار ابتلای به شپش در کشور به ویژه بین دختران افزایش یافته و این روغن برای از بین بردن شپش مو در کنار روغن درخت چای توصیه می شود.
,
 
,
نظمی گفت: برای آرامش بیشتر، بهبود پوست سر، بوی خوش و رشد موها، می توان روغن اسطوخودوس را به محصولاتی مانند شامپو و نرم کننده اضافه کرد.
,
 
,
 وی تاکید کرد: این روغن علاوه بر اینکه در رشد مو تاثیر دارد، بی‌خوابی، استرس و اضطراب را نیز کاهش می‌دهد و مانع از ریزش مو می‌شود و عطر و بوی شیرینی دارد. بسیاری از افراد روغن اسطوخودوس را احیا کننده مو می‌دانند.
,
 
,
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: استفاده از روغن اسطوخودوس موجب زیبایی و سلامت موها می شود، بنابراین بانوانی که دغدغه حفظ سلامت موهایشان دارند می توانند از این روغن استفاده کنند
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه