اخبار داغ

دو پیام رئیس قوه قضائیه:

رعایت تقوا در قوه قضائیه ضروری است/ خبرنگاران در جبهه جهاد روشنگری، حق‌طلبانه کنشگری کنند

رعایت تقوا در قوه قضائیه ضروری است/ خبرنگاران در جبهه جهاد روشنگری، حق‌طلبانه کنشگری کنند
رئیس قوه قضائیه گفت: رعایت تقوا در قوه قضائیه و از جانب مسوولان و کارکنان قضایی مقوله‌ای ضروری و حیاتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در پیامی روز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه را گرامی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن این پیام به شرح ذیل است:

,

نقش قوه قضائیه در تحقق عدالت و صیانت از سلامت کل نظام، نقشی بی‌بدیل است؛ با عنایت به این مهم و توجه به اثرگذاری برجسته قاضی و مسئول قضائی عادل، کارآمد و پرهیزگار در عدالت‌گستری، جایگاه حساس و خطیر مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه در حراست و محافظت از سلامت قضات و کارکنان دستگاه قضائی و پیشگیری از آلودگی، نفوذ و انحراف مجموعه، بیشتر نمود می‌یابد.

,

رعایت تقوا و تَورع در قوه قضائیه و از جانب مسئولان و کارکنان قضائی مقوله‌ای ضروری و حیاتی است؛ لذا دستگاه حافظ و صیانت‌کننده از قضات نیز باید به مراتب از تقوا و وَرع بیشتری محظوظ و بهره‌مند باشد؛ بر همین مبناست که اتخاذ رویکرد و نگاه ویژه به مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، امری واجب و الزامی است.

,

نیروها و عوامل حفاظت اطلاعات قوه قضائیه تاکنون ضمن تلفیق تدبیر و اقتدار و عطوفت، با رویکرد پیشگیرانه و طبیب‌گونه، خدمات ارزنده و مجاهدت‌های صادقانه و خالصانه‌ای در ایفای مأموریت‌های خطیر خود عرضه داشته‌اند و امید است با عنایات ویژه امام زمان (عج) و در پیروی از منویات مقام معظم رهبری مدظلّه‌العالی، این خدمات و مجاهدت‌های مخلصانه استمرار یابد تا شاهد کوچک‌ترین لغزش فکری و فعلی در دستگاه قضائی نباشیم.

,

 

,

خبرنگاران می‌توانند در جبهه جهاد روشنگری، حق‌طلبانه کنشگری کنند

,

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، طی پیامی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت.

,

متن این پیام به شرح ذیل است:

,

رسالت اصحاب رسانه و خبر در همه مقاطع بویژه دوران حاضر بسیار خطیر و ارزشمند است؛ در عصر جنگ ترکیبی دشمنان حق و حقانیت علیه اسلام ناب و تلاش همه‌جانبه سلطه‌گران برای نفوذ فرهنگی در کشور، خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند در جبهه جهاد تبیین و روشنگری، فعالانه و حق‌طلبانه کنشگری کنند و به پاسداشت ارزش‌های والای انسانی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه بپردازند.

,

۱۷ مرداد روز خبرنگار، که امسال مقارن با روز عاشورا ، روز شهادت مظهرحق‌طلبی تمام اعصار شده است را گرامی می‌داریم و از خداوند متعال برای خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای کشور، استواری و ثابت قدمی در نشر حقایق و فضائل و دوری و احتراز از کژی‌ها و ناراستی‌ها را مسئلت می‌نمائیم و آرزو داریم که آنها با قول سدید و قلم و بیان رسا و شیوا، بیش از پیش در مسیر جهاد تبیین و بیان ارزش‌های الهی و انسانی و تزریق روحیه امید در جامعه کوشا باشند.

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه