اخبار داغ

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان عنوان کرد؛

انجام ۲۶ پرواز به مقصد خارج از ایران از فرودگاه گرگان/ جایگاه سوخت کلاله در آستانه مناقصه

انجام ۲۶ پرواز به مقصد خارج از ایران از فرودگاه گرگان/ جایگاه سوخت کلاله در آستانه مناقصه
مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: ۲۶ پرواز خارجی از فرودگاه گرگان انجام شده و از این طریق یک هزار و ۵۷۷ مسافر نیز جابه‌جا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ علی متانت، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان به مناسبت روز خبرنگار در تحریریه گلستان ما حضور یافت و به سوالات خبرنگاران این رسانه پاسخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان ادامه داد: مجموعه گلستان ما در حوزه اطلاع‌رسانی کمک کار فرودگاه‌های استان گلستان بوده و از اینکه دغدغه ها و مشکلات ما را رصد می کنند قدردانی می کنیم.

,

متانت بیان کرد: با هماهنگی انجام شده یک هزار و ۶۲۰ زائر عتبات و عالیات از فرودگاه گرگان به حج مشرف شدند و همچنین پرواز گرگان به آکتائو بالغ بر ۱۵ ماه برقرار است.

,

وی افزود: پرواز گرگان-نجف نیز برقرار شده و بنا است هفتگی این پرواز را از فرودگاه گرگان شاهد باشیم.

,

این مقام مسئول افزود: سال گذشته ۱۸۰ هزا مسافر با سه هزار و ۳۲۲سورتی پرواز از فرودگاه گرگان  جابه جا شدند، ۱۲ مقصد پروازی داریم و برخی از این مقاصد به صورت فصلی و با استقبال مسافران انجام می شود مثل پرواز کیش و قشم که در زمستان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

,

متانت یادآور شد: همچنین ۲۶ پرواز خارجی از فرودگاه گرگان انجام شده  و از این طریق یک هزار و  ۵۷۷ مسافر نیز جابه جا شده است.

,

وی گفت: در سفر رئیس جمهور به گلستان اداره کل فرودگاه یک درخواست داشتیم و آن احداث جایگاه سوخت رسانی کلاله بود که مصوبه سفر شد و اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی به آن اختصاص یافت و وزارت راه و شهرسازی و نفت به صورت مشارکتی بنا شد نسبت به این مهم اقدام کنند.

,

این مقام مسئول افزود: با مقامات وزارت نفت جلسه برگزار کردیم و در حال تهیه نقشه های ابنیه و سوخت هستیم، تهیه نقشه های  ابنیه به اتمام برسد مناقصه برگزار می شود و امید داریم در مدت حداکثر ۱۸ ماه جایگاه سوخت کلاله به بهره برداری برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه