اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک خبر داد:

اختصاص اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی به ۴۰۰مسجد و حسینیه

اختصاص اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی به ۴۰۰مسجد و حسینیه
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک گفت: حدود ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و شهرستانی به ۴۰۰ حسینیه و مسجد اختصاص داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید محمودی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار داشت:طی تفاهمی بین سازمان اوقاف و سازمان تبلیغات در قالب طرح شمیم حسینی خدمت‌رسانی به هیات‌های مذهبی شهرستان‌های قرچک،ورامین و پیشوا در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی افزود: با توجه به وسعت ۳ شهرستان که حدودا ۴۰۰ تا هیات تحت پوشش قرار داریم که قطعا تعداد هیات‌ها بیشتر از این است که مبلغ ۳ میلیون تومان بن کارت هدیه از ۱۲ میلیارد ریال از موقوفات مرتبط به تعزیه داری سیدالشهدا و اعتبارات استانی استفاده شده است که تحویل هیات مذهبی داده می‌شود.
,
 
,
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک خاطر نشان کرد: هیئت‌های مذهبی شهرستان‌ها و استان تهران در قالب تفاهمی که با یکدیگر داشتند، از بسته‌های اعتباری ۳۰ میلیون ریالی به این مجموعه‌ها خدمات ارائه می‌شود تا بتوانیم گوشه‌ای از برگزاری مراسم‌های سیدالشهدا کمکی کرده باشیم.
,
 
,
محمودی عنوان داشت: هیئت‌های که می‌خواهند از این خدمات استفاده کنند باید از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان معرفی نامه تهیه کرده و همکارانم مراجعه کنند تا با لیستی که از قبل به ما داده شده تطبیق داده شود.
,
 
,
وی تاکید کرد: هیئت‌ها پس از تایید نهایی و دریافت بن‌های ۳۰ میلیون ریالی به فروشگاه رفاه که در تالار مطهر مطهر امامزادگان طاهر و مطهر خیرآباد ورامین برگزار شده اقلام را تهیه کرده و انشالله این اقلام را بتوانند به نحو احسن مصرف کنند.
,
 
,
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف جهت اینکه بتوانند به نحو احسن خدمت رسانی کند به هیئت‌های مذهبی ،بودجه های در دسترس سازمان اوقاف است محدوداند در همین خصوص شماره حسابی برای هر استانی تخصیص داده که برای استان تهران به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۷۰۳۷۳۳ به نام طرح شمیم حسینی است که خیرین مردم نهاد و افرادی که دوست دارند به این شماره حساب واریز کنند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه