اخبار داغ

مدافعان سلامت اورژانس ۱۱۵ لرستان تجلیل شدند+عکس

مدافعان سلامت اورژانس ۱۱۵ لرستان تجلیل شدند+عکس
مدافعان سلامت مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان امروز توسط سازمان بسیج اساتید لرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، علی نظری در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت مرکز فوریت‌های پزشکی استان که امروز در مرکز اورژانس ۱۱۵ لرستان برگزار شد، گفت: برحسب دستور سردار کشکولی؛ فرمانده سپاه استان مبنی بر تجلیل از مدافعان سلامت استان از مدافعان سلامت اورژانس ۱۱۵ استان تجلیل شد.


رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان گفت: مجموعه سپاه و سازمان بسیج اساتید استان همیشه قدردان زحمات عوامل اورژانس ۱۱۵ استان و مدافعان سلامت خواهند بود و امروزه به نمایندگی از مدافعان سلامت این مرکز از طرف سپاه و بسیج اساتید تقدیر به عمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
,
,
,


وی افزود: مردم در این دوران از لحاظ اقتصادی، روحی و روانی درگیر هستند و عمده ترین مسائل امروز جامعه مسئله فرهنگ است که ما دانشگاهیان در این مدت نتوانسته ایم در بحث فرهنگی با موضوع کار نداشتن و منتظر دیگران ماندن خیلی تغییر جهت دهیم.

,
,
,
, ,


نظری تصریح‌کرد: کرونا تقریباً بخشی از جامعه را به بیمار تبدیل کرده، بیماری که حاضر نیست هیچ کاری برای خودش انجام دهد و در این راه آموزشی ندیده و ما در این زمینه خوب عمل نکرده ایم.

,
,


وی  با اشاره به آیه ای از قرآن کریم در رابطه با کسانی که با جان ومالشان جهاد می کنند، خاطرنشان کرد: نظام جامع بهداشتی و فرهنگ سلامت به خصوص اورژانس ۱۱۵ در دوران کرونا پای کار بوده و فرهنگ سازی هم صورت گرفته است که در این راستا عواملی همچون پرستار، پزشک و همکاران بهداشتی شبانه روزی خدمت می کردند.

رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان گفت: ما در راستای فرهنگ سازی و پیشگیری از بیماری کرونا با کمک خیرین و کمک صدا و سیما تبلیغاتی را شروع کرده‌ایم و حاضریم با کمک اورژانس ۱۱۵ استان به صورت محله ای یا هر جایی که لازم باشد، همکاری کنیم.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه