اخبار داغ

ادامه یورش نظامیان صهیونیست و بازداشت‌ها در کرانه باختری

ادامه یورش نظامیان صهیونیست و بازداشت‌ها در کرانه باختری
امروز (پنج‌شنبه) نیروهای رژیم صهیونیستی حملات جدیدی به شهرها و شهرک‌های کرانه باختری انجام دادند و در برخی مناطق درگیری‌های مسلحانه‌ای نیز میان صهیونیست‌ها و رزمندگان فلسطینی شکل گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسانه‌های فلسطینی روز پنج‌شنبه گزارش دادند که نیروهای رژیم صهیونیستی به چندین شهرک در رام الله، نابلس، الخلیل، بیت لحم و دیگر مناطق کرانه باختری یورش بردند و تعدادی فلسطینی را بازداشت کردند.

طبق گزارش فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست به شهرک «کفر مالک» در شرق رام الله یورش بردند و یک زن جوان به نام «سجی معدی» را بازداشت کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به شهرک «بیت ریما» در شمال غربی رام الله یورش بردند و مرد جوانی به نام «محمد ابراهیم الریماوی» را بازداشت کردند.

در الخلیل نیز نیروهای رژیم اشغالگر به شهرک «صوریف» در شمال، حومه محله «الزیتون»، شهرک‌های «بیت امر»، «طفوح» و «دورا» یورش بردند و «براء یوسف المسالمه» را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین پس از یورش به اردوگاه «عین السلطان» در شهر اریحا، دو برادر به نام‌های «آدم» و «هاشم الریس» و «محمد هشام هدیب» را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین شش فلسطینی را در اردوگاه «عسکر» در نابلس بازداشت کردند.

درپی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکر درگیری‌هایی میان آنها و رزمندگان فلسطینی شکل گرفت و فلسطینی‌ها با انفجار چند بمب از آنها استقبال کردند.

صهیونیست‌ها همچنین به مناطق دیگر در کرانه باختری ازجمله «بیت لحم» و «جنین» یورش برده و چند فلسطینی را بازداشت کردند.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است. در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین از بازداشت صدها فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون خبر داده است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه