اخبار داغ

مسیر تازه‌ تیم‌های ملی کاراته به روایت مدیر تیم؛

نیکوخصلت: اجازه نمی‌دهیم حواشی ما را از اهداف‌مان دور کند

نیکوخصلت: اجازه نمی‌دهیم حواشی ما را از اهداف‌مان دور کند
مدیر سازمان تیم‌های ملی کاراته گفت: انتظارمان از سرمربیان تیم‌های ملی اجرای برنامه‌های مصوب است.

به گزارش راه دانا؛ به نقل از فدراسیون کاراته، سعید نیکوخصلت مدیر تیمهای ملی کاراته در تحلیل خود از دو مرحله رقابت های انتخابی تیم های ملی در تمام رده های سنی، اظهار داشت: آنچه که در طول چندین ماه گذشته شاهد آن هستیم پویایی مربیان سطح کشور در تربیت قهرمانان کاراته می‌باشد که به نظر می‌رسد این رویکرد نسبت به سال‌های گذشته امیدوارانه‌تر دنبال می‌گردد. افزایش سطح حساسیت و مطالبه‌گری در سطح مربیان کاراته و توجه رسانه‌ها به امور تیم‌های ملی از یک سو و از سوی دیگر تلاش فدراسیون برای شفافیت امور و برقراری انتخابی‌ها تا حد امکان عادلانه، نوید ظهور پدیده‌های جدید در کاراته را می‌دهد. 

 

وی افزود: با رویکرد ورود مربیان سازنده به جرگه برنامه‌ریزی و اجرایی تیم‌های ملی بهبود کیفیت مبارزات انتخابی تیم‌های ملی نسبت به قهرمانی کشور و پویایی و افزایش میزان انگیزه برای تربیت قهرمانان بسیار ملموس است. مسیر سخت اما زیبایی پیش‌رو داریم و به تلاش شبانه‌روزی تمام اعضای خانواده کاراته از قبیل مربیان باشگاهی، کادر فنی، قهرمانان، کمیته‌ی‌ فنی، روسای هیات‌ها و اصحاب رسانه نیازمندیم. در حال حاضر هیات‌های استانی همکاری‌های صمیمانه و ارزشمندی را نشان می‌دهند و این بسیار مایه‌ امیدواری‌ست.

 

مدیر سازمان تیم‌های ملی کاراته کشورمان در خصوص وضعیت کادر فنی تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: در حال حاضر امور مرتبط با برگزاری انتخابی‌های تیم ملی و پیگیری تمرینات اردویی توسط سرمربیان پیشنهادی پیگیری می‌گردد اما تا به امروز انتخاب سرمربیان به مرحله نهایی نرسیده و اسامی اعلام شده پیشنهادی هستند. فدراسیون کاراته و به تبع آن سازمان تیم‌های ملی مسیر تازه‌ای را برای تیم‌های ملی ترسیم کرده و انتظارمان از سرمربیان تیم‌های ملی اجرای برنامه‌های مصوب است. 

 

نیکوخصلت ادامه داد: این برنامه‌ها مختص هر دو بخش بانوان و آقایان است. البته در شکل اجرا تفاوت‌هایی وجود دارد که باید از سوی مربیانی که انتخاب می‌شوند، رعایت شود. نظم، عدالت، برگزاری انتخابی‌های شفاف و ... از جمله مواردی است که سازمان تیم‌های ملی روی آن‌ها تاکید دارد. ایجاد حس اعتماد، موفقیت و آرامش در تیم ملی برای تمام رده‌های سنی، هدف نهایی ماست و اجازه نمی‌دهیم حواشی ما را از اهداف‌مان دور کند.

 

مدیر سازمان تیم‌های ملی در پایان یادآور شد: کار در تیم ملی برای همه ما از جمله مربیان و ورزشکاران ارزشمند و مایه افتخار است. انتظار می‌رود از امانت یا فرصتی که در اختیارمان قرار گرفته به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و ان شاءالله کاراته ایران در سال جاری در رقابت‌های آسیایی و جهانی برای ورزش کشورمان افتخارآفرین باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه