اخبار داغ

بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با تهران پرس عنوان کرد:

ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابل ایران

ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابل ایران
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: ما هیچ‌وقت جنگی را تحمیل نکرده‎ایم و پرتاب موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها برای گوشمالی رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در دشمق بود و هم نشان دهنده ناتوانی رژیم جعلی صهیونیستی در برابر ایران.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش قاسمی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ «تهران پرس» باآرزوی قلبی برای ایجاد صلح و عدالت جهانی، درباره پرتاب موشک‌های ایران به رژیم صهیونیستی گفت: ما دهه شصتی‌ها، جنگ را از نزدیک مشاهده و لمس کرده‌ایم و می‌دانیم که چقدر سخت است، اما با این حال در مقابل تجاوزگری دشمن به خاک کشورمان همچنان قاطعانه ایستاده‌ایم و شوخی نداریم.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی و به شهادت رسیدن پدرش، ادامه داد: ما هیچ‌وقت جنگی را تحمیل نکرده‎ایم و پرتاب موشک تنها برای گوشمالی رژیم صهیونیستی بابت دست درازی‌های بیش از حدش بود و نگه داشتن حمله در این سطح  یعنی بدون تلفات خاصی، باعث کنترل تنش‌ها در منطقه شد و شرایط را به گونه‌ای ساخت که آمریکا بتواند جلوی زیاده‎خواهی‌های اسرائیل را در پاسخ به حمله ایران بگیرد.

قاسمی افزود: رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد ایران قدرت نظامی ندارد اما با تودهنی‌ای که خورد متوجه شد ایران اگر بخواهد می‌تواند در واقع رویکرد تصمیم‎گیران ایران در نوع حمله به رژیم صهیونیستی، دارای پایه‌ قوی عملگرایی و توجه به مقدورات و محذورات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی کشور بوده است.

وی با تاکید بر ناتوان بودن رژیم صهیونیستی اظهار داشت:  با وجود اینکه رژیم صهیونیستی از زمان حمله ایران اطلاع داشت و با هزینه‌های هنگفتی که رژیم اسرائیل برای گنبد آهنین و تجهیز نظامی خود انجام داده بود، باز هم نتوانست به تنهایی از عهده مقابله با ایران برآید و بازهم از آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن درخواست حمایت کرد. اسرائیل تودهنی محکمی خورد و سال‌ها معتقد بود که ایران سلاحی ندارد که بخواهد تا صد متر حرکت کند و همین چند تا موشکی که توانست گنبد آهنین آنها را آبکش کند، نشان داد ایران مقتدرتر از آن است که به نظر می‌رسد.

بازیگر سینما و تلویزیون یادآور شد: سپاه پاسداران با این حمله، رژیم صهیونیستی را در نطفه خفه کرد که باعث شادی وطن‌دوستان نیز شد.

وی بیان کرد: پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی، بنده را بسیار خوشحال کرد به حدی که به مزار پدرم رفتم و این خبر خوشحال‌کننده را به ایشان دادم تا روحش شاد شود.


سیدمحسن طباطبایی؛ باشگاه خبرنگاران تهران پرس

انتهای پیام/خ

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه