اخبار داغ

منتخب مردم اراک در مجلس شورای اسلامی:

رعایت حجاب باعث حفظ حریم شخصی بانوان است

رعایت حجاب باعث حفظ حریم شخصی بانوان است
منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت حجاب باعث حفظ حریم شخصی بانوان و همچنین ایجاد یک فضای امن ذهنی در جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد جمالیان، در گفتگو  با «دیار آفتاب»؛ در خصوص اجرای «طرح نور» گفت: رعایت حجاب یک مقوله شرعی و اسلامی است که باید توسط هر انسان مسلمانی رعایت شود.

وی افزود: علاوه‌بر شرعی بودن رعایت حجاب، حتی اگر کسی مسلمان هم نباشد، وقتی در چهارچوب قانون حفظ حجاب قرار می‌گیرد باید آن را رعایت کند.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رعایت حجاب باعث حفظ حریم شخصی بانوان و همچنین ایجاد یک فضای امن ذهنی در جامعه است.

جمالیان عنوان کرد: «طرح نور» یک طرح ویژه در زمینه ایجاد آگاهی برای رعایت حجاب است که توسط پلیس ناجا و با حمایت مردم در سطح کشور در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: ملت ایران دارای فرهنگی عمیق و اسلامی هستند که با اهل‌بیت پیوند خورده‌اند، فلذا خواستار رعایت حجاب، این واجب شرعی هستند و حمایت خوبی با اجرا شدن طرح نور دارند.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آگاهی‌بخشی در مقوله حجاب، یکی از موثرترین شیوه‌های حفظ حجاب است که در طرح نور در حال اجرا است.

جمالیان تصریح کرد: افرادی که با هنجارشکنی در سطح جامعه، با پوشش‌های نامناسب ظاهر می‌شوند، تحت تأثیر رسانه‌های معاند قرار گرفته‌اند که بعد از دادن تذکرات لازم از سمت پلیس و دریافت آگاهی از فرهنگ حجاب، به باور رعایت پوشش ایرانی‌اسلامی پی برده‌اند.

وی بیان کرد: دشمن در صدد است که با تبلیغات سوء خود طرح نور را در شبکه‌های مجازی به شکل خشن و خطرناک نشان‌ دهد، اما دشمن نمی‌تواند ملت امام حسینی ایران را با افکار پوچ و توخالی خود نسبت به ارزش‌های دینی و انقلاب بدبین کند.

منتخب مردم اراک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هدف از اجرای طرح نور، آگاهی‌بخشی به برخی افراد جامعه است که در هیاهوی رسانه‌های معاند قرار گرفته‌اند، زیرا وقتی با این افراد صحبت می‌شود، اصلاح می‌شوند.

جمالیان اظهار کرد: مردم همیشه همکاری‌های لازم را با نیروی خدوم انتظامی داشته‌اند و در اجرای طرح نور هم در کنار مسئولان، همیار و حامی پلیس هستند، زیرا اعتقادی که مردم ایران به اهل‌بیت دارند را هیچ کسی نمی‌تواند دست‌کاری کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه