اخبار داغ

ایران 6 – قرقیزستان 1؛

جام ملت های فوتسال آسیا| ورود به نیمه نهایی با 6 تایی کردن قرقیزها/ سلام ایران به جام جهانی

جام ملت های فوتسال آسیا| ورود به نیمه نهایی با 6 تایی کردن قرقیزها/ سلام ایران به جام جهانی
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر قرقیزستان به جمع 4 تیم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی پرگل مقابل قرقیزستان علاوه بر حضور در نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا حضور خود در جام جهانی را قطعی کرد.

در این دیدار که ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در بانکوک آره نا آغاز شد، ملی‌پوشان ایران موفق شدند با ۶ گل از سد حریف سختکوش خود بگذرند و ضمن صعود به یک‌چهارم جام ملت‌های آسیا، حضور خود را در جام جهانی ازبکستان قطعی کننند.

تیم قرقیزستان به سبک سایر رقبای ایران در این تورنمنت با بازی بسته و دفاعی و چشم داشتن به ضدحملات از دروازه خود محافظت کرد و حملات مکرر ایران در دقایق ابتدایی به گل تبدیل نشد.

بهروز عظیمی جوانترین بازیکن تیم ملی که دقایقی قبل تیر دروازه حریف را لرزانده بود، در دقیقه ۸ قفل دروازه قرقیزستان را با یک شوت سنگین پای چپ شکست تا ایران به گل اول برسد.

اما هنوز یک دقیقه از خوشحالی بازیکنان ایران نگذشته بود که امانبایوف با یک شوت زمینی دروازه ایران را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

این گل بازی را زیباتر کرد و یک دقیقه بعد سالار آقاپور بازیکن شماره 10 ایران از روی یک ضربه کاشته به زیبایی سقف دروازه حریف را فرو ریخت.

نیمه اول با بازی فیزیکی و درگیرانه قرقیزستان و حملات ایران 2-1 به پایان رسید اما با آغاز نیمه دوم و توصیه‌های تاکتیکی وحید شمسایی ورق کاملاً به سود ایران برگشت.

ابتدا سعید احمدعباسی با ضربه‌ای هنرمندانه گل سوم را زد و چند ثانیه بعد باز هم اصغر حسن‌زاده با یک پاس دقیق توپ را به مهدی کریمی رساند تا  او گل چهارم ایران را برساند. این بازیکن روی حرکت دیدنی سالار آقاپور و پاس او با یک چرخش و ضربه با پای چپ گل دوم خودم و پنجم ایران را به ثمر رساند.

در حالیکه 3 دقیقه از پایان بازی باقی مانده ایران روی یک حرکت ترکیبی به پنالتی دست یافت که کاپیتان حسن‌زاده آن را به زیبایی به گل تبدیل کرد تا ایران با نتیجه 6-1 قرقیزستان را مغلوب کند.

ایران با این پیروزی به جمع 4 تیم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کرد و روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برای حضور در فینال به مصاف برنده دیدار ازبکستان و ویتنام می‌رود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه