اخبار داغ

تشریح برنامه های هفته

اتومبیلرانی ریس قهرمانی کشور| چهارمین مرحله مسابقات برگزار می شود

اتومبیلرانی ریس قهرمانی کشور| چهارمین مرحله مسابقات برگزار می شود
مسئول کمیته اتومبیلرانی سرعت برنامه های هفته چهارمین مرحله مسابقه ریس را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی؛ علی غفوری آشتیانی مسئول کمیته ریس در خصوص برنامه های کمیته در هفته مسابقات اظهار داشت: از ابتدای هفته جاری تمرینات ورزشکاران در پیست آغاز شده و رانندگانی مجاز به حضور و شرکت در تمرینات هستند که ثبت نام خود را انجام داده اند و هفته به نوعی هفته مسابقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه طبق برنامه زمانبندی، پروسه تست فنی توسط بازرسین فنی، تایم گیری دیجیتال با دستگاه 'مای لپس' و برگزاری دو مسابقه ریس کلاس پراید مقدماتی و کلاس پژو 206 مقدماتی برگزار خواهد شد. روز پنجشنبه روز استراحت است و روز جمعه نیز طبق روال مسابقه سایر کلاسها برگزار می گردد.

,

مسئول کمیته ریس گفت: طی روزهای شنبه تا سه شنبه تمرین ورزشکاران در پیست انجام می شود و تیم برگزاری در کلیه تمرینات حضور دارند و روز سه شنبه به واسطه اینکه روز نهایی تمرینات است، روز شلوغی خواهد بود و همکاران ما نیز روزهای دوشنبه و سه شنبه در محل پیست در کنار ارکان برگزاری جهت تکمیل ثبت نام و راهنمایی شرکت کنندگان حضور خواهند داشت.

,

چنانچه تحت شرایط قوانین برگزاری، کلاسهای روز جمعه به حدنصاب نرسد، امکان برگزاری کلاسهای مقدماتی در روز جمعه نیز میسر باشد که این امر در سه شنبه نهایی و اطلاع رسانی می گردد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه