اخبار داغ

بن عاشور: حضور دو داور ایران در جهانی هندبال را اتفاقی بزرگ برای هندبال ایران است

دیدار رئیس فدراسیون هندبال با رئیس کمیته داوران آسیا/ پاکدل: دریچه‌ای روشن به روی داوری ایران باز شده است

دیدار رئیس فدراسیون هندبال با رئیس کمیته داوران آسیا/ پاکدل: دریچه‌ای روشن به روی داوری ایران باز شده است
رئیس فدراسیون هندبال ایران و رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال آسیا در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی مردان جهان و در ادامه جلسات و مذاکرات خود با صالح بن عاشور رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صالح بن عاشور با اشاره به عملکرد خوب داوران جوان ایرانی در مسابقات اخیر، بین‌المللی شدن امیر و احمد قیصریان دو داور هندبال ایران را اتفاقی بزرگ برای داوری هندبال ایران دانست و اظهار امیدواری کرد که این داوران جوان و آینده‌دار بزودی به میادین بزرگ هندبال جهان دعوت شوند.

علیرضا پاکدل نیز ضمن تشکر از حمایت‌های بن عاشور از داوران ایرانی خطاب به رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا گفت: حمایت‌های شخص شما و فدراسیون هندبال آسیا از داوران ایرانی خصوصا بین‌المللی شدن کوبل آینده‌دار ما در هندبال سالنی و همچنین قاره‌ای شدن یک کوبل ساحلی ایران جای تقدیر ‌و تشکر دارد و قطعا حمایت‌های صورت گرفته سبب رشد داوری در کشور ما شده و با درخشش و عملکرد داوران جوان ما، امروز دریچه‌ای روشن به روی داوری هندبال در ایران باز شده است.

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه از رئیس کمیته داوران هندبال آسیا درخواست نمود در بحث ارتقای سایر کوبل‌های داوری ایران خصوصا بین‌المللی شدن داوران بانوی ایرانی حمایت لازم را داشته باشند و بن عاشور نیز در این خصوص قول داد همکاری و حمایت لازم را داشته باشد.

صالح بن عاشور به عنوان یکی از ناظران و عوامل فنی داوری در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان به عنوان تنها نماینده قاره آسیا حضور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه