اخبار داغ

واکنش به گلایه های پرچمدار المپیک

دغدغه تیرانداز المپیکی مرتفع شد/ اسپانسر ویژه برای رستمیان

دغدغه تیرانداز المپیکی مرتفع شد/ اسپانسر ویژه برای رستمیان
با اختصاص یک اسپانسر ویژه برای هانیه رستمیان دغدغه تیرانداز المپیکی مرتفع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هانیه رستمیان ورزشکار تیراندازی کشورمان نخستین ورزشکار ایرانی است که سهمیه المپیک را کسب کرده و در المپیک قبل بعنوان پرچمدار ایران حضور داشت. با این وجود رستمیان پس از کسب سهمیه المپیک در یک مصاحبه اعتراضی مدعی شد که با تفنگ قرضی سهمیه گرفته و از کمبودها و مشکلات گلایه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

بعد از گلایه‌های هانیه رستمیان دختر المپیکی ایران از نبود حامی مالی و کمبود اسلحه و فشنگ برای تمرینات، اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران دغدغه‌های هانیه رستمیان قهرمان تیراندازی و اولین سهمیه المپیکی کشور را رفع کرد.

,

طی جلسه‌ای که در اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، مدیر یک شرکت تولیدی و خیر ورزشی و هانیه رستمیان قهرمان تیراندازی برگزار شد، تفاهم نامه حمایت از این قهرمان ارزنده منعقد شد تا دغدغه‌های هانیه رستمیان برای شرکت در مسابقات مختلف ورزشی مرتفع شود.

,

عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران خواستار حمایت حامیان، سرمایه‌گذاران و خیران ورزشی از ورزشکاران مازندرانی شد و بیان کرد: استان مازندران همواره مورد توجه بوده و سهم زیادی در مدال‌آوری دارد. بیش از ۳۰ درصد مدال‌آوری در تیم‌های ملی سهم ورزشکاران مازندرانی است. بحث حمایت از قهرمانان برای امنیت و آرامش خاطر ورزشکاران‌مان است که ما بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که این قهرمانان ما راحت‌تر و با خاطر جمعی تمرینات خودشان را ادامه دهند.  حمایت و توجه به قهرمانان از برنامه‌های اصلی ما است و با جدیت پیگیر رفع دغدغه قهرمانان مازندرانی خواهیم بود.

,

هانیه رستمیان هم در این جلسه ضمن تقدیر از پیگیری‌های سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، بیان کرد: مازندران استان قهرمان خیز است و رسیدگی به آن و رسیدگی به قهرمانان و ورزشکاران این استان کار بسیار دشواری است.

,

در پایان این جلسه تفاهم نامه و قرارداد حمایت از هانیه رستمیان امضا شد و حمایت اولیه به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بود به این قهرمان تقدیم شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه