اخبار داغ

از سوی سرپرست فدراسیون صورت گرفت

اعلام برنامه‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی؛ خلیلی: باید از کم تحرکی اقشار بکاهیم

اعلام برنامه‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی؛ خلیلی: باید از کم تحرکی اقشار بکاهیم
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی برنامه‌های این فدراسیون برای دو ماه پایانی سال را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، علی خلیلی با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به برنامه های این فدراسیون برای این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: هر چند اوج برنامه های فدراسیون همگانی در بهمن ماه خواهد بود اما ما برای دو ماه پایان سال برنامه های متنوعی را در نظر گرفته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد برنامه هایی که به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد، گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در این ایام هر روز در دو استان شاهد برگزاری پیاده روی خانوادگی و گردهمایی ورزشی خواهیم بود که در مجموع ۲۲ شهرستان در این برنامه مشارکت خواهند کرد.

,

سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی در ادامه به برگزاری لیگ چند رشته در این ایام اشاره کرد و گفت: روز دوشنبه دومین دوره لیگ یوگا را آغاز خواهیم کرد. ضمن این که مرحله نهایی لیگ داژبال هم به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد.

,

علی خلیلی ادامه داد: در کنار این دو رویداد که جزو برنامه های اصلی فدراسیون هستند، مسابقات فریزبی قهرمانی کشور هم در بخش میدان طی دو ماه باقی مانده سال برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی با اشاره به بزرگترین رویداد تاریخ ورزش کشور اظهار داشت: مسابقات مینی فوتبال جام محلات با مشارکت فراگیری ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و هیات های ورزش همگانی استانی برگزار خواهد شد.

,

علی خلیلی ادامه داد: همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم ثبت نام برای حضور در این دوره از مسابقات در ۳۱ استان و ۴۴۸ شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

,

سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی در ادامه خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، رویدادهایی را برای همه اقشار در نظر گرفته ایم که بتوانیم از میزان کم تحرکی بکاهیم و بر فعالیت های بدنی مردم اضافه کنیم.

,

وی ادامه داد: باید با برنامه های متنوع ورزشی نشاط و شادی را به مردم هدیه کنیم که در این راستا برنامه هایی طی آذر و دی انجام شد که مسابقات کارکنان و کارمندان دولت از جمله آنها بود که میزان مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی در این رویداد بی‌نظیر بود. در تلاش هستیم  مرحله قهرمانی کشور این مسابقات را در هفته پایانی بهمن و اوایل اسفند برگزار کنیم.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه