اخبار داغ

گلایه دبیر کمیته پارالمپیک از بودجه سال آینده؛ بودجه سال ۱۴۰۲ مطلوب نیست

تابع: تخصیصی برای بازی های پاراآسیایی هانگژو دیده نشده است

تابع: تخصیصی برای بازی های پاراآسیایی هانگژو دیده نشده است
سرپرست دبیری کمیته پارالمپیک گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ مطلوب نیست و تخصیصی برای بازی های پاراآسیایی هانگژو دیده نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی پارالمپیک؛  محمد تابع سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک در خصوص بودجه سال آینده کمیته پارالمپیک اظهار داشت: همانگونه که کارگری ریاست کمیته ملی پارالمپیک تاکید نموده، اولویت فعلی و به تبع آن تمرکز اقدامات و فعالیت های کمیته بر بازی های پاراآسیایی هانگژو استوار است و امید داریم که با عزم راسخ و همکاری کلیه فدراسیون های همکار، بهترین نتیجه را از این دوره از بازی های بدست آوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تابع خاطر نشان کرد: به تازگی جلسات تخصصی با فدراسیون هایی که رشته های تحت پوشش آنها در بازی های پاراآسیایی هانگژو شرکت دارند و نیز رشته های دارای شانس کسب مدال برگزار شد که همراه با جلب حمایت بیش از پیش فدراسیون ها و نیز افزایش انگیزه کادر فنی رشته ها همراه بود.

,

تابع در خصوص بودجه سال جاری افزود: تا کنون بخش نسبتا مناسبی از بودجه تخصیص یافته به کمیته ملی پارالمپیک در سال ۱۴۰۱ را دریافت کرده ایم و با توجه در پیش بودن اردوهای آماده سازی، مسابقات کسب سهمیه و نیز سایر هزینه های مرتبط با بازی های پاراآسیایی هانگژو، امیدواریم مابقی بودجه امسال نیز به زودی به کمیته تخصیص یابد تا روند آماده سازی ورزشکاران برای بازی های پاراآسیایی هانگژو و به دنبال آن بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ انجام پذیرد.

,

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان بودجه اختصاصی به کمیته در سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: سال آینده سال بسیار مهمی برای ما خواهد بود. از طرفی بازی های پاراآسیایی هانگژو را در پیش داریم و سوی دیگر اردوهای آماده سازی برای این رویداد و نیز مسابقات کسب سهمیه بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ در پیش است اما آنچنان که مشاهده می شود، در این بودجه هیچ تخصیصی به کمیته ملی پارالمپیک برای بازی های پاراآسیایی هانگژو لحاظ نشده و ما نگران این موضوع هستیم.

,

سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: علاوه بر موارد یاد شده، برنامه گرامیداشت روز ملی پارالمپیک که از اولویت های این کمیته نیز هست، به روال هر سال و در راستای اشاعه فرهنگ ورزش همگانی در بخش جنبش پارالمپیک در پیش است که این برنامه نیز مستلزم در اختیار داشتن بودجه مناسب است.

,

تابع خاطر نشان کرد: همچنین بخش عمده هزینه های کمیته در بازی های پاراآسیایی هانگژو، مربوط به هزینه های سفر است و در مجموع باید بگویم که با توجه به میزان افزایش درصد بودجه کمیته در سال  ۱۴۰۲، وضعیت مطلوبی را برای سال آینده نمی توان متصور شد.

,

وی در پایان گفت:  امید است با توجه به کسب نتایج درخشان توسط نمایندگان کشورمان در ادوار مختلف بازی های پارالمپیک و پاراآسیایی که بارها نام کشور عزیزمان ایران را سربلند نموده، توجه ویژه ای به بودجه تخصیصی به کمیته ملی پارالمپیک شود تا در سایه این حمایت بار دیگر موجب به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار کشورمان و نیز شادی مردم در میادین بین المللی باشیم.
 
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه