اخبار داغ

پرچم سوئد در استانبول به آتش کشیده شد+فیلم

پرچم سوئد در استانبول به آتش کشیده شد+فیلم
منابع خبری ترکیه، شامگاه شنبه، گزارش دادند که شماری از تظاهرات‌کنندگان خشمگین این کشور پرچم سوئد را مقابل کنسولگری استکهلم در استانبول به آتش کشیده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منابع خبری ترکیه، شامگاه شنبه، گزارش دادند که شماری از تظاهرات‌کنندگان خشمگین این کشور پرچم سوئد را مقابل کنسولگری استکهلم در استانبول به آتش کشیده‌اند.

رسانه‌های ترکیه همچنین تصاویری از تظاهرات‌کنندگانی منتشر کردند که شامگاه شنبه، قصد داشتند به کنسولگری سوئد در استانبول حمله کنند. با این حال، نیروهای امنیتی ترکیه از این اقدام ممانعت به عمل آورند.

تلاش برای حمله به کنسولگری سوئد و به آتش کشیدن پرچم این کشور در استانبول در حالی صورت می‌گیرد که برخی گروه‌های افراطی، روز شنبه، در اقدامی به قرآن کریم اهانت کردند.

در همین ارتباط «اولا استرلینگ» سخنگوی پلیس سوئد، روز گذشته، اذعان کرد که چراغ سبز اهانت به قرآن کریم مقابل سفارتخانه ترکیه در استکهلم را به یک گروه افراطی نشان داده است.

شبکه روسی «راشاتودی» در این خصوص گزارش داده بود که «راسموس پالودان» رهبر اسلام‌ستیز حزب راست افراطی «استرام کورس» دانمارک از سوی پلیس سوئد مجوز دریافت کرد تا در جریان تظاهرات برنامه‌ریزی شده ۲۱ ژانویه (اول بهمن‌ ماه) مقابل سفارتخانه ترکیه در استکهلم، به قرآن کریم بی‌احترامی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه