اخبار داغ

در پی تشکیل کارگروه ویژه درباره اتفاقات رخ داده در یکی از مدارس فوتبال؛

رویکرد غیراصولی فدراسیون فوتبال و رئیس هیأت خراسان‌رضوی برای برخورد با خاطیان حادثه غیراخلاقی!

رویکرد غیراصولی فدراسیون فوتبال و رئیس هیأت خراسان‌رضوی برای برخورد با خاطیان حادثه غیراخلاقی!
فدراسیون فوتبال یک رویکرد غیراصولی و غیرمنتطقی را برای برخورد با خاطیان اتفاق رخ داده در یکی از مدارس فوتبال در دستورکار قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون از تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی گزارش‌های دریافتی درباره یکی از مدارس فوتبال مشهد خبر داد. یونس اسدی مقدم در این باره گفت: پیرو گزارش‌های دریافتی در این باره، کارگروهی با حضور کمیته اخلاق، حراست و افسر حفاظت از کودکان کمیته پزشکی که وفق مقررات فیفا فعالیت می‌کند تشکیل شده که مباحث مرتبط در این باره را به قید فوریت پیگیری و صحت و سقم آن را متعاقباً اعلام می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش دانا؛ فدراسیون فوتبال و در رأس آن احسان اصولی به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان خراسان‌رضوی و سخن‌گوی فدراسیون در حالی با این بیانیه به صرافت افتاده‌اند که در دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر این تخلف غیراخلاقی، گزارشاتی از ۲ هفته پیش به صراحت بیان شده است.

,

اصولی امروز در مصاحبه‌ای مدعی شده که فدراسیون فوتبال از طریق رسانه‌ها متوجه شد که چنین موضوعی در یکی از مدارس فوتبال مطرح شده اما تاکنون شکایتی در هیأت فوتبال خراسان‌رضوی یا فدراسیون دریافت نشده است. این جمله در حالی بیان شده که اتفاق فوق در استان تحت مدیریت وی رخ داده است!

,

اختلافات احسان اصولی با اداره‌کل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی و عدم حضور وی در استان، باعث شده تا مدیرکل این استان عزل و برکناری هر چه سریع‌تر این عضو هیأت رئیسه را از مهدی تاج بخواهد و ادامه حضور وی را بیش از این به تعبیری مایه ضرر بداند.

,

حساسیت شرایط چنین تخلفات رخ‌داده می‌تواند به مسکوت کردن ماجرا و لاپوشانی کردن هم بیانجامد. با توجه به رویکرد غیراصولی فدراسیون فوتبال، نهادهای نظارتی و اخلاقی باید بیش از پیش روی این مسئله حساسیت نشان بدهند تا مبادا خطاکاری از زیر تیغ قانون قسر در برود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه