اخبار داغ

شکست فایتر ایرانی برابر حریف انگلیسی

سازمان وان چمپیونشیپ| برتری محمد صادقی مقابل ورزشکاری از یونان/ خرس یونانی رام شد!

سازمان وان چمپیونشیپ| برتری محمد صادقی مقابل ورزشکاری از یونان/ خرس یونانی رام شد!
محمد صادقی درONE Friday Fights 1، سازمان وان چمپیونشیپ مقابل حریفی از یونان به برتری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صادقی، فایتر 20 ساله ایرانی در مسابقه موی تای سبک وزن سازمان وان چمپیونشیپ به مصاف "آنجلوس جیاکومیس" از یونان رفت و موفق به شکست حریف خود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این رقابت در استادیوم بوکس "لومپینی" تایلند برگزار شد. صادقی در راند اول تسلط کافی داشت و با استفاده از ضربات سنگین حریف خود را به حالت دفاعی فرو برد. "جیاکومیس" در راند دوم نیز نتوانست حمله موثری را انجام دهد و در این راند هم مبارز سوار بر رقابت، صادقی بود.

,

این ورزشکار ایرانی در راند سوم مجددا با حملات سنگین حریف را تحت فشار قرار داد و در پایان موفق شد با کسب آرای داوران به برتری دست یابد.

,

کیوان سلیمانی یکی دیگر از مبارزان ایرانی است که در همین رویداد شرکت کرده. این بازیکن 31 ساله در رقابت با "جاش هیل" انگلیسی در راند سوم شکست خورد.

,

چاتری سیتیودتونگ، مدیرعامل سازمان وان چمپیونشیپ پس از پایان این مسابقات گفت که از کودکی رویای برگزاری یک رقابت در ورزشگاه بوکس "لومپینی" تایلند را داشته است.

,

او افزود: وقتی 9 ساله بودم، پدرم مرا به ورزشگاه لومپینی، بزرگترین استادیوم جهان آورد. باورم نمی‌شود زندگی‌ مجددا من را به اینجا آورد.

,

کارشناسان بر این باور هستند، محمد صادقی که در تایلند تمرین می کند، آینده درخشانس در سازمان وان چمپیونشیپ دارد. او در مسابقات قهرمانی ONE در کنار امیر علی‌اکبری، ایرج عزیزپور، علی فولادی و امیر ناصری با حریفان رقابت خواهد کرد.

, ONE,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه