اخبار داغ

هواشناسی هشدار نارنجی داد:

افزایش شاخص آلودگی هوا در مناطق پرتردد تهران و کرج

افزایش شاخص آلودگی هوا در مناطق پرتردد تهران و کرج
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: در صورت مهار نشدن منابع آلاینده ثابت و متحرک،امروز و فردا ( ۱ و ۲ بهمن‌ماه) ظرفیت افزایش شاخص آلودگی هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد تهران و کرج تا حد بسیار ناسالم وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: در صورت مهار نشدن منابع آلاینده ثابت و متحرک، روزهای شنبه  و یکشنبه ( ۱ و ۲ بهمن‌ماه) ظرفیت افزایش شاخص آلودگی هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد تهران و کرج تا حد بسیار ناسالم وجود دارد.

در این شرایط جوی سازمان هواشناسی نسبت به کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، مدیریت منابع آلاینده، تاکید بر عدم تردد غیرضروری برای تمام افراد، پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز، اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌ها تا حد بسیار ناسالم توصیه می‌کند.

به گزارش ایسنا در هشدار نارنجی ‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه