اخبار داغ

قالیباف:

دشمن هیچ شناختی در خصوص رابطه بین ملت و سپاه ندارند

دشمن هیچ شناختی در خصوص رابطه بین ملت و سپاه ندارند
رئیس مجلس گفت: اگر شورای اروپا بخواهد دریچه عقلانیت را ببندد و در جهت دفاع از تروریسم حرکت کند، ما در مجلس شورای اسلامی آماده‌ایم با هر اقدامی که بخواهد ثلمه‌ای به سپاه پاسداران وارد کند، با قاطعیت برخورد کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمدباقر قالیباف  رئیس مجلس شورای اسلامی که بامداد امروز به ستاد کل فرماندهی سپاه رفت، در دیدار با فرماندهٔ کل سپاه گفت: به‌عنوان خادم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به دشمنان باید عنوان کنم که دشمنان ما شناخت دقیقی از ملت و سپاه ما ندارند، و به‌ویژه اینکه هیچ شناخت و تحلیلی در خصوص رابطه بین ملت و سپاه ندارند.

رئیس مجلس تصریح کرد: اگر شورای اروپا بخواهد دریچه عقلانیت را ببندد و در جهت دفاع از تروریسم حرکت کند، ما در مجلس شورای اسلامی آماده‌ایم با هر اقدامی که بخواهد ثلمه‌ای به سپاه پاسداران وارد کند، با قاطعیت برخورد کنیم.

قالیباف گفت: آن‌ها تصور می‌کنند سپاه هم مانند نیروهای نظامی آن‌ها، یک نیروی صرفاً نظامی است. غافل از اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج از متن مردم و ملت ما است، چندین میلیون از ملت ما بسیجی و سپاهی هستند که تبلور اراده ملی مردم در حوزه دفاع، امنیت و محرومیت‌زدایی هستند.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: امروز شما در هر کوی و برزنی که حضور می‌یابید، تصویر یک شهید بسیجی یا شهدای نیروهای مسلح وجود دارد و این نشان‌دهنده جایگاه مردمی  این نیرو است.

وی ادامه داد: امروز محبوب‌ترین شخصیت در بین مردم شهید سلیمانی است، شهید سلیمانی یک پاسدار است و این خطای تحلیلی از سوی اروپایی‌ها نسبت به سپاه باید اصلاح شود.

قالیباف عنوان کرد: پارلمان اروپا باید بداند پیشنهادی که به‌عنوان پارلمان ارائه کرده نمی‌تواند مجموعه واقعیت‌ها را جابه‌جا کند، داعش را جبهه غرب و استکبار پشتیبانی و تجهیز کرد و آن‌کسی که با تروریسم جنگید و به حضور داعش در منطقه پایان داد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، این حقیقتی است که اروپا نمی‌تواند آن را وارونه جلوه دهد، چراکه همه سازمان‌های بین‌المللی و افراد منصف به آن اذعان دارند.

رئیس مجلس گفت: از سوی دیگر خود اروپایی‌ها امروز حامی تروریسم هستند و پارلمان اروپا امروز از گروهک منافقین حمایت می‌کند که بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم عزیز ایران را اعم از زن و کودک تا پیر و جوان، شکنجه و ترور کردند. اگر این اقدام اروپا صورت بگیرد، قطعاً آن‌ها نیز در زمره همان تروریست‌ها محسوب شده و رفتار ما با آن‌ها در منطقه به همان نحو خواهد بود.

ادامه دارد...

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه