اخبار داغ

آخرین وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر بزرگراهی تهران/ ترافیک سنگین در بزرگراه همت

آخرین وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر بزرگراهی تهران/ ترافیک سنگین در بزرگراه همت
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرهنگ عباس اوتادی کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران ضمن اعلام وضعیت ترافیک صبحگاهی تهران گفت: در حال حاضر دربزرگراه شهید بابایی به سمت غرب از قبل از بلوار نوبهار تا ورودی بزرگراه شهید صیاد شیرازی حجم ترافیکی روان و در حال حرکتی را شاهد هستیم.

اوتادی افزود: بزرگراه شهید سلیمانی به سمت غرب از بعد از خیابان منصوری تا مبدا پل سید خندان شاهد بار ترافیک صبحگاهی هستیم. بزرگراه شهید زین الدین به سمت غرب از پل بزرگراه امام علی علیه السلام تا خیابان پاسداران بارترافیکی متراکمی را داریم.

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران ادامه داد: بزرگراه شهید همت به سمت شرق در حال حاضر حجم بار قابل توجهی از ترافیک را شاهد است و بزرگراه حکیم به سمت شرق از بعد از خیابان کاشانی تا مبدا خیابان شیخ بهایی بار ترافیکی زیادی دارد.

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران افزود: بزرگراه شهید آبشناسان به سمت شرق فعلاً در محدوده سردار جنگل ترافیک دارد و حجم ترافیک را تا میدان فرهنگ شاهد هستیم. جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل الله انتهای بار ترافیکی در پل جناح است و جنوب به شمال بزرگراه نواب صفوی از پل قزوین تا ورودی تونل توحید بار ترافیکی متراکم است. همچنین در خیابان آزادی به سمت شرق قبل از خیابان شهیدان بار ترافیکی تا تقاطع بهبودی داریم.

وی با بیان اینکه بلوار جانبازان در هر دو مسیر بار ترافیکی سنگین دارد افزود: میدان سبلان تا میدان امام رضا بار ترافیکی متراکم و بلوار ارتش از بعد از میدان ارتش تا آجودانیه هم به همین شکل بار ترافیکی ایجاد شده است که در تمامی این قسمت‌ها همکاران ما حضور دارند و نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه