اخبار داغ

کارگردان آواتار: فیلم‌های بعدی آواتار از این بهتر خواهند بود

کارگردان آواتار: فیلم‌های بعدی آواتار از این بهتر خواهند بود
جیمز کامرون کارگردان فیلم آواتار می‌گوید که در فیلم‌های بعدی، جهان‌های جدیدی را نیز کشف خواهیم کرد. می توانم بگویم قسمت‌های آخر بهترین خواهند بود. بقیه مقدمه بود، مانند چیدن سفره قبل از سرو غذا.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جیمز کامرون کارگردان فیلم‌های آواتار در مصاحبه ویدیویی جزئیاتی را درباره آواتار 3 برای اولین بار منتشر کرده است. او در این ویدیو می‌گوید که قسمت بعدی این فیلم از نگاه لوآک یکی از شخصیت‌های تازه فیلم روایت می‌شود.

بنابراین جیک سالی شخصیت اصلی دو قسمت اول آواتار قرار است با پسرش یعنی لوآک جایگزین شود. جیمز کامرون در این مصاحبه گفته که فرانچایز "آواتار" یک راوی متفاوت برای هر یک از سه دنباله باقی مانده دارد. جیک سالی با بازی سم ورتینگتون، راوی فیلم‌های «آواتار» و «آواتار: راه آب» بود. برای "آواتار 3" پسر جیک، لواک (با بازی بریتانیا دالتون) به عنوان راوی داستان بازی خواهد کرد.

او می‌گوید که جیک راوی صداپیشگی ما برای فیلم اول و فیلم دوم بود و برای هر یک از فیلم‌های بعدی راوی متفاوتی داریم. ما آن را از چشم یک شخصیت متفاوت می‌بینیم. فیلم سوم از نگاه لواک است.

طبق نکاتی که ورایتی گفته این شخصیت کمی سرسخت است و تلاش می‌کند تا به شهرت برادر بزرگ‌ترش، نتیم با بازی جیمی فلترز برسد. در فیلم بعدی، لواک اکنون بزرگترین فرزند سالی پس از مرگ نتیم است.

در حالی که جزئیات بیشتری درباره «آواتار 3» در دست نیست، کامرون همچنین در این فیلم قبیله جدیدی را آورده کهبا جیک سالی و خانواده‌اش مهربان نخواهد بود

کامرون در مصاحبه با رسانه 20دقیقه فرانسه گفته که در فیلم‌های بعدی «فرهنگ‌های متفاوتی با فرهنگ‌هایی که قبلاً نشان داده‌ام وجود خواهد داشت». من می‌خواهم ناوی‌ها را از زاویه دیگری نشان دهم زیرا تا کنون فقط جنبه‌های خوب آنها را نشان داده‌ام."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


این کارگردان ادامه داد: در دو فیلم‌ اول، نمونه‌های انسانی بسیار منفی و نمونه‌های ناوی بسیار مثبت وجود دارد. در «آواتار 3» ما برعکس عمل خواهیم کرد. همچنین در ادامه داستان شخصیت‌های اصلی، جهان‌های جدیدی را نیز کشف خواهیم کرد. می توانم بگویم قسمت‌های آخر بهترین خواهند بود. بقیه مقدمه بود، مانند چیدن سفره قبل از سرو غذا.»

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه