اخبار داغ

اسپیلبرگ سریال لینکلن را می سازد

اسپیلبرگ سریال لینکلن را می سازد
استیون اسپیلبرگ اعلام کرده که دوست دارد تا سریال لینکلن را بسازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، استیون اسپیلبرگ اعلام کرده که دوست دارد تا سریال لینکلن را بسازد.

استیون اسپیلبرگ در پادکست Smartless اعلام کرد که قصد دارد در آینده سریال تلویزیونی بسازد. اسپیلبرگ قبلاً سریال‌های مطرحی مانند "دسته برادران" شبکه HBO را تولید کرده است، اما او هرگز پیش از این شخصاً یک برنامه تلویزیونی کامل را کارگردانی نکرده است. او گفت که این موضوع در آینده اتفاق خواهد افتاد و سریال "Mare of Easttown" را دوست دارد که در تلویزیون بسازد.

اسپیلبرگ گفت: "من برای فیلم‌های بلند اشتیاق دارم اما روزی یک سریال بلند را کارگردانی خواهم کرد." منظورم این است که اگر کسی فیلمنامه "Mare of Easttown" را برایم می‌آورد، این کار را می‌کردم. [می خندد] این سریال یک داستان با کارگردانی زیبا بود.»

"Mare of Easttown" با حمایت HBO ساخته شد که در آن کیت وینسلت نقش یک کارآگاه عاطفی را بازی می‌کرد که یک قتل در شهر کوچکی در نزدیکی فیلادلفیا را بررسی می‌کرد. این سریال برنده چندین جایزه امی شد. به نظر می‌رسد اسپیلبرگ با ایده ساختن مینی سریال 6 ساعته «لینکلن» به جای یک فیلم بلند، به ساخت سریالش در HBO نزدیک شده است.

اسپیلبرگ گفت که ساخت سریال هزینه زیادی داشت و هیچ کس حاضر نشد تا این سریال را بسازد اما از طرفی هم نمی‌دانسته که دنیل دی لوئیس می‌تواند این سریال 6 ساعته را بازی کند یا خیر؟

«لینکلن» 275 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و 12 نامزدی جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را به دست آورد. این فیلم برای طراحی تولید و بازیگر نقش اول (دانیل دی لوئیس) برنده اسکار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه