اخبار داغ

هفتمین سمینار عمومی هیئت کشتی استان های سراسر کشور صبح امروز برگزار شد؛

دبیر:هیئت های کشتی موظف هستند پشتوانه سازی کنند

دبیر:هیئت های کشتی موظف هستند پشتوانه سازی کنند
صبح امروز، سمینار رئیس فدراسیون کشتی با روسای هیئت های کشتی کشور با تلاوت چند از کلام الله مجید آغاز و پس از پخش شدن سرود پر افتخار جمهوری اسلامی، کلیپی از افتخارات تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد در سال ۱۴۰۱ به نمایش گذاشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ادامه علیرضا دبیر ضمن خیر مقدم به حضار جلسه، گفت: کشتی تا حدی جلو آمده است و باشگاه ها نسبت به قبل شلوغ تر شده است.زمان مدیریت ما کم است و هیچ کدام از ما نمی دانیم فردا زنده هستیم یا نه و همه ما باید یک هدف را دنبال کنیم و آن نیز کار کردن برای کشتی و اعتلای نام کشتی است.

وی با اشاره به اینکه خانه کشتی شهید ابراهیم هادی دوباره در حال بازسازی است، گفت: در بازسازی جدید تعداد حلقه های تشک افزایش پیدا می کند و در کمپ تیم های  ملی کشتی شرایط را برای کشتی گیران از لحاظ جای خواب، رستوران، محل بازی و ... فراهم کردیم تا ملی پوشان احساس راحتی کنند همچنین به مدت ۵ روز تا قبل از شروع اردوی کشتی فرنگی در رده بزرگسالان فدراسیون سابق را به خوابگاه، محل بازی، سوئیت اختصاصی برای کشتی گیران و مربیان تغییر کاربری دادیم.

رئیس فدراسیون کشتی از زحمات روسای هیئت های کشتی قدردانی کرد و گفت: کشتی آزاد و فرنگی نداریم و در فدراسیون هیچ فرقی بین این دو وجود ندارد. کشتی برای ما یکی است. همچنین ۱۴۰ کشتی گیر و حدودا ۴۰ مربی در اردوی تیم های ملی کشتی نونهالان که برای پشتوانه سازی آینده کشتی است، شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه در کنار حدود ۵۰ اعزام، ساخت و سازهای فدراسیون کشتی را داریم، اظهار کرد: هیچ منتی ندارم و هر چه آبرو دارم‌ برای کشتی می گذارم تا ورزش اول کشور به کمترین حقی که دارد برسد و اگر هیئت های کشتی ایده هایی برای هر چه بهتر دیده شده کشتی دارند مطرح کنند تا کشتی را بیشتر از قبل به کشور معرفی کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد: تا داوری و هیئت های کشتی خوب نشوند و عملکرد خوبی به نمایش نگذارند تیم ملی ما نمی تواند قهرمان المپیک شود و همه چیز به ساخت و ساز ختم نمی شود و باید تلاش خود را روز به روز بیشتر کنید تا کشتی بیش از پیش دیده شود.

وی با تاکید بر اینکه هیئت های کشتی موظف هستند پشتوانه سازی کنند، گفت: تا در استان های خود مسابقه برگزار نکنید کشتی رشد پیدا نمی کند و روبه جلو نخواهد رفت همچنین تلاش کنید با برگزاری اردو در استان های خود نونهالان را بسازید و با این کار به آینده کشتی کشور کمک کنید.

دبیر ادامه داد: اجازه نمی دهم حق هیچ استانی خورده شود و شاهد بودید در مسابقات قهرمانی کشور در رده جوانان فرنگی پس از اشتباه داوران و بازبینی، نتایج برخی از مسابقات را تغییر دادیم که حق کشتی گیران نادیده گرفته نشود.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه سالن شهدای هفتم تیر قلب کشتی است، افزود: سالن پیر شهدای هفتم تیر پس از سال ها بازسازی شد و هم اکنون مسابقات قهرمانی کشور در این سالن برگزار می شود و باید روسای استان ها سالن های خود را به بهترین نحو تجهیز کنند، چون حق کشتی بیشتر از این موضوعات است.

وی اظهار کرد: مبلغ ۴۵ میلیارد ریال برای بیمه مربیان سراسر کشور هزینه کردیم و این یک کار ماندگار برای کشتی است همچنین با هماهنگی فدراسیون و سازمان لیگ سعی کردیم مبلغ قرارداد های کشتی گیران را بالا بگیریم تا به حق خود برسند.

دبیر عنوان کرد: در اردوها برای کشتی گیران برنامه داریم تا در آینده نیز برای جامعه مفید باشند و تمام دغدغه من این است که کلاس کشتی روز به روز بالا رود اما برای این کار باید زحمت کشید و باور دارم تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در هر ۱۰ وزن می توانند مدال کسب کنند و در حال حاضر ۸۲.۵ درصد مدال های کشور متعلق به کشتی است.

وی با اشاره به اینکه رئیس هیئت باید پیگیر باشد، گفت: کسی که پیگیر باشد با همه چیز روبه رو خواهد شد و همه باید تلاش کنیم که شان کشتی را بالا ببریم همچنین موظف هستید با برگزاری کلاس های دانش افزایی سطح مربیان خود را بالا ببرید قطعا اگر این کار صورت گیرد تیم های ملی نتایج درخشانی را کسب خواهد کرد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: با پیگیری های صورت گرفته تعدادی از کشتی گیران و قهرمانان در برخی از دستگاه های اجرایی استخدام شدند که فکر و خیالی برای تامین معیشت خود نداشته باشند و تنها به فکر کشتی گرفتن و افتخار آفرینی برای ایران باشند.

وی با بیان اینکه ظرفیت کشتی خیلی بیشتر است، افزود: اعتقاد دارم که از طریق کشتی می توانیم به جوانان این مملکت خدمت کنیم و اوقات فراغت آن ها را پر کنیم و با آسیب های اجتماعی مبارزه کنیم که این کار عاقبت بخیری در پیش دارد.

رئیس فدراسیون‌ کشتی در پایان بیان کرد: در انتخاب ملی پوشان در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان ، امید و بزرگسالان دخالتی نکردم و نخواهم کرد حتی در انتخاب مربیان به سرمربیان اختیار تام دادم.

این جلسه که سه ساعت به طول انجامید تمامی روسای هیئت ها نیز نظرات و پیشنهادات و گزارشات خود را مطرح کردند و یکی از نکات برجسته احترام همه مجمع به حسین محبی بود که در همان ابتدای جلسه با خواهش ریاست فدراسیون در بالای جلسه نشست همچنین در گزارشات بعدی صحبت روسای هیئت های استانی که دغدغه ها، کمی و کاستی ها و نظرات خود را بیان کردند، منتشر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه