اخبار داغ

در لیگ بی انگیزه نیستیم و تا روز آخر تلاش می‌کنیم

مدیرعامل فولاد خوزستان: می‌خواهیم نماینده‌ای سربلند برای ایران باشیم

مدیرعامل فولاد خوزستان: می‌خواهیم نماینده‌ای سربلند برای ایران باشیم
مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: می‌خواهیم نماینده‌ای سربلند برای ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم و امیدوارم فوتبال ایران از فولاد حمایت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا رادکیا، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به قرار گرفتن تیم فوتبال این باشگاه در صدر رده بندی جهانی باشگاه‌های ایران در سال ۲۰۲۲ به سایت باشگاه فولاد گفت: ابتدا به تمام اعضای تیم خداقوت و خسته نباشید می‌گویم. در سال میلادی گذشته برای فولاد اتفاقات خوبی رخ داد. در سال ۲۰۲۱ با شکست استقلال در فینال جام حذفی، به قهرمانی رسید. سال گذشته میلادی هم در سوپرجام پرسپولیس را شکست دادیم و عنوان قهرمانی را به دست آوردیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: در آسیا هم تنها تیم ایرانی بودیم که موفق شدیم از مرحله گروهی صعود کنیم و به دور حذفی برسیم. این موفقیت‌ها حاصل یک کار گروهی و تیمی است. هواداران فولاد، اعضای تیم، کارکنان، مسئولان و مدیران باشگاه و همینطور مدیران و کارکنان کارخانه فولاد خوزستان همه در این موفقیت نقشه داشتند.

رادکیا در مورد آینده تیم فولاد خوزستان گفت: موفقیت‌ها تنها مسئولیت‌ها را سنگین‌تر می‌کنند. با حفظ روحیه تیمی و اتحاد خود، تلاش می‌کنیم از این به بعد هم از نام فولاد دفاع کنیم. خوشحالم مربیان و بازیکنانی داریم که مسئولیت پذیر هستند و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند. تمام قد از تیم حمایت می‌کنیم و شک ندارم اتفاقات خوبی در راه است.

وی تصریح کرد: در سه جام خواهیم جنگید؛ لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا. هر کدام برای ما اهمیت خودش را دارد. در لیگ بی انگیزه نیستیم و تا روز آخر تلاش می‌کنیم. در جام حذفی هم شروع خوبی داشتیم. در لیگ قهرمانان هم می‌خواهیم نماینده‌ای سربلند برای ایران باشیم. امیدوارم در آسیا، فوتبال ایران از فولاد حمایت کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: هدف ما این است در زمان فشرده نقل و انتقالات خواسته‌های سرمربی و کادر فنی را برآورده کنیم. سعی داریم ضعف‌های تیم را برای نیم فصل دوم از بین ببریم. شاید خیلی از تیم‌ها بعد از بازی‌های حذفی چند روزی به تعطیلات رفتند، ولی ما تعطیلی نداشتیم. کادر فنی به طور مداوم پیگیر تمرینات و نقل و انتقالات بود و هست. ما هم در باشگاه پیگیر بوده‌ایم تا انشالله کار به سرانجام خوبی برسد. هدف ما این است که فولاد را به باشگاه بهتر و قوی‌تر تبدیل کنیم. می‌خواهیم در تمام زمینه‌ها حرفه‌ای‌تر شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه