اخبار داغ

پیکر استاد علی اکبرپور فردا در بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود

پیکر استاد علی اکبرپور فردا در بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود
پیکر هنرمند فقید استاد علی اکبرپور اسطلخی که دیروز و در سن 88 سالگی به دیار حق شتافت، فردا پنج شنبه 29 دی ماه ساعت 11 در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی درگذشت استاد علی اکبرپور اسطلخی از موسیقی دانان برجسته و خالق آثار ماندگار موسیقی میرزا کوچک خان و بسیاری از آثار فاخر ایرانی، علیرضا قزوه، رییس دفتر شعر و موسیقی و سرود صداوسیما در پیامی درگذشت این هنرمند فرهیخته را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:
«خبر درگذشت استاد علی اکبرپور که یکی از مفاخر حوزه موسیقی کشور بود موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.
هنرمندی کوشا و خستگی‌ناپذیر که خالق آثار ماندگاری مانند «میرزاکوچک‌خان»، «گیشه دمرده» و «شهید وطن»که سال‌های متمادی در خدمت اعتلای هنر ایران‌زمین بود و آثار فاخری برای علاقمندان حوزه موسیقی خلق نمود.
اینجانب ضایعه درگذشت این چهره ماندگار موسیقی را خدمت خانواده محترم، اهالی هنر و دوست‌دارانش تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان غفران الهی و برای بازماندگان صبر مسالت دارم.»

لازم به ذکر است که استاد اکبرپور طی سالهای متمادی همکاری با دفتر شعر و موسیقی و سرود صداوسیما قریب به 200  اثر را آهنگسازی نمود و اخیراً هم در همایش بزرگ شاعران و موسیقی‌دانان که به همت این دفتر در مجتمع زیباکنار صداوسیما در استان گیلان برگزار شد مورد تجلیل قرار گرفت.

پیکر این هنرمند فقید که دیروز و در سن 88 سالگی به دیار حق شتافت، فردا پنج شنبه 29 دی ماه ساعت 11 در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه