اخبار داغ

مرتضوی در حاشیه هیئت وزیران عنوان کرد؛

آغاز توزیع آزمایشی کالابرگ الکترونیکی در استان هرمزگان

آغاز توزیع آزمایشی کالابرگ الکترونیکی در استان هرمزگان
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای آزمایشی طرح توزیع کالابرگ الکترونیکی در استان هرمزگان خبر داد.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۱ دولت مکلف بود ما به ازای حذف ارز یارانه‌ای را به صورت کالابرگ الکترونیکی با قیمت پایه شهریور ۱۴۰۰ میان مردم توزیع کند، گفت: متاسفانه بستر این کار فراهم نبود و با همکاری‌ها بستر کار فراهم شد و از روز گذشته در استان هرمزگان به صورت آزمایشی اجرای آن آغاز شد و در صورت مطلوب بودن ارزیابی‌ها این اقدام را به کل کشور تعمیم خواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه به نحوه اطلاع مردم از میزان اعتبار خود در بهره مندی از یارانه و کالا برگ الکترونیکی اشاره کرد و گفت: سامانه‌ای تعریف شده است که می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند و سرپرستان خانوار با کد دستوری *۷۸۸*۲۸# میزان اعتبار خود را مشاهده کنند و در صورت ضرورت خرید کنند.

,

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اقلام مهم کلابرگ شامل مرغ، برنج، ماکارانی، روغن و لبنیات است. در این مرحله مقدماتی انتخاب کالا اختیاری است و می‌توانند یک قلم یا چند قلم کالا خریداری کنند، افزود: در هر استان تعداد فراوانی فروشگاه تامین شده و در سطح استان هرمزگان حدود هزار فروشگاه به این سیستم مجهز شدند. منتظر هستیم طی هفته‌های اخیر استقبال مردم را ارزیابی کنیم و امیدوار هستیم با استقبال مردم مواجه شویم و به نوبت استان‌های بعدی را آغاز می‌کنیم تا بتوانیم تقریبا تا انتهای سال کل کشور را پوشش دهیم.

,

به گفته مرتضوی؛ هر کسی معترض باشد و مشمول نباشد به اعتراضش رسیدگی می‌شود و اگر استحقاق داشته باشد حتما در عداد کسانی که مشمول یارانه نقدی و کالا برگ الکترونیک قرار خواهند گرفت.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه