اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

حاج قاسم ولایت باور بود/ شهید سلیمانی بستر ساز تمدن اسلامی است

حاج قاسم ولایت باور بود/ شهید سلیمانی بستر ساز تمدن اسلامی است
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید سلیمانی برای ملت بزرگ ایران و شیعه تنها شهید مدافع حرم نیست بلکه حاج قاسم، شهید بستر ساز تمدن اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی عصر امروز در آئین افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی گفت: برای ما خیلی سخت است که در محضر شهدا و حاج قاسم، در فراق او سخن بگوییم؛ برای ما خیلی سخت است در مقابل و محضر کسانی که به اوج رستگاری رسیده اند، سخن بگوییم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما با شهید حاج قاسم تنها برادر نبودیم و حاج قاسم فقط فرمانده نبود؛ شهید سلیمانی فقط استاد نبود و ما فقط شاگرد نبودیم؛ بلکه حاج قاسم برای ما ثاراللهیان مربی بود و به ما یاد می داد.

وی افزود: حاج قاسم سردار دلها در مقاومت نبود بلکه او از سال 61 در تیپ ثارالله بر قلوب حاکم بود؛ فرآیند اعتقادی شهید سلیمانی تنها این نبود که در سال 79 وصیت نامه بنویسد و در سال 98 شهید شود، بلکه او را چهل سال در مکتب اهل بیت علیهم السلام و امامین انقلاب می بینیم؛ شهید سلیمانی برای ملت بزرگ ایران و شیعه تنها شهید مدافع حرم نیست بلکه حاج قاسم، شهید بستر ساز تمدن اسلامی است.

سردار معروفی ابراز کرد: شهید سلیمانی، آنچه که امامین انقلاب برای نتیجه غایی انقلاب اسلامی ترسیم کردند، در جبهه حق و در مقیاس جهان اسلام عملیاتی کرد و شهید سلیمانی بستر ساز تمدن بزرگ برای مسلمین و بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام و شاید بزرگترین شخصیت فرهنگی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: بیست و شش سال پیش، زمانی که در تیپ بم بودم، شهید سلیمانی، فرمانده قدس و لشکر ثارالله بود؛ او در آن زمان به من گفت که من از خدا می خواهم که بتوانم به انقلاب خدا خدمت کنم و در این زمینه باید خودم را وقف کنم و همچنین شهید سلیمانی عنوان کرد از خداوند می خواهم که آنقدر به من مشغله دهد که من فکر گناه نکنم.

وی در تشریح پنج ویژگی و گذشت شهید سلیمانی عنوان کرد: اولین ویژگی و گذشت شهید سلیمانی، گذشت از گناه است؛ حاج قاسم، طهارت جشم و روح داشت، او بسیار مراقب آبروی مردم بود، اهل گناه نبود و یک مثلث حسن ظن به ذات اقدس الهی، توکل به خداوند متعال و توجه به مکتب اهل بیت علیه السلام در وجودش نهادینه بود.

سردار معروفی با بیان اینکه دومین ویژگی و گذشت شهید سلیمانی، گذشت از مال است، حاج قاسم از دنیا چیزی ندارد، تصریح کرد: سومین ویژگی و گذشت حاج قاسم، گذشت از عزیزان است؛ همسر و فرزندان شهید سلیمانی بیست و یک سال با یک شهید زندگی می کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری خانواده شهید را سه سال صدا می زنند و سخن می گویند و برای ما پیام دارد که باید به آن توجه کنیم، اظهار کرد: چهارمین ویژگی و گذشت شهید سلیمانی، گذشت از ابرو است و پنجمین گذشت حاج قاسم، گذشت از جان است و کسی که چهار ویژگی اول را داشته اشد می تواند جان خود را در طبق اخلاص بگذارد.

وی با اشاره به نظام ولایی شهید سلیمانی گفت: بر اساس این نظام حاج قاسم ولایت پذیر نیست بلکه او ولایت باور است و همه اعضا و جوارح بدن شهید سلیمانی ولایت را باور دارد و در برابر آن تسلیم است و سعادت را در او می بیند و به میل ولی عمل می کند.

سردار معروفی با بیان اینکه نظام دیگر حاج قاسم، نظام ناموس پرستی است، تصریح کرد: عده ای به ملت ایران، شهیدان، مجاهدین و حاج قاسم ظلم کردند؛  هشت سال همه اشرار عالم و اردوگاه شرق و غرب در مقابل ملت ایران ایستادند و در این راه  ۱۸۸ هزار شهید دادیم اما اجازه ندادیم پای نحس دشمن و اجنبی به کشورمان باز شود و دست نحسشان به دامن پاک ناموسمان برسد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: حاج قاسم در اربیل به مدد مردم کرد رسید و مقابل داعش را سد کرد؛ این مهم را باید بدانید، ما جانمان را برای ناموسمان می دهیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه