اخبار داغ

در آئین افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی مطرح شد؛

ارسال ۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر سردار آسمانی/ ما هنرمندان پای انقلاب هستیم

ارسال ۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر سردار آسمانی/ ما هنرمندان پای انقلاب هستیم
آئین افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی با حضور معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در جوار مزار حاج قاسم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ عصر امروز آئین افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از هنرمندان در جوار مزار سپهبد شهید سلیمانی برگزار شد.

محسن روحی گفت: شخصیت حاج قاسم آنقدر جذابیت دارد که هنرمندان مجذوب این شخصیت هستند و همه علاقمندند که در این عرصه تولید اثر داشته باشند.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه افتخار ماست که میزبان هنرمندان در این عرصه باشیم، خاطر نشان کرد: ما می توانیم در زمینه سلوک های مختلف شهید سلیمانی تولید محتوا در عرصه فرهنگی داشته باشیم و وظیفه داریم برای حاج قاسم، این سالک فی سبیل الله کار انجام دهیم.  

کاظمی تبار دبیر چهارمین جشنواره سراسری تئاتر آسمانی با بیان اینکه بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره از سراسر کشور ارسال شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۳۰ اثر از ۲۳ شهرستان انتخاب شده اند که این آثار از شهرستان های مختلف کشور از جمله لردگان، زاهدان، ساری، ایلام، دهلران، بوشهر، آبادان، کرمان و ... است.

وی ابراز کرد: این جشنواره زنگ آغازی بر بین المللی شدن جشنواره تئاتر سردار آسمانی است و هنرمندان سراسر کشور با حضور خود در این جشنواره، مهر تاییدی بر امنیت کشور زدند که با جان و دل و دلسوزانه و متعهدانه در راه حق فعالیت می کنند.

کاظمی تبار خاطر نشان کرد: هنرمندان در سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در کنار مزار شهید سلیمانی حضور پیدا کرده اند تا ضمن تجدید پیمان با آرمان های امان و شهدا، این مهم را بگوییم که ما هنرمندان پای انقلاب هستیم و راه حاج قاسم را ادامه خواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه