اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان:

همایش بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی برگزار شد

همایش بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی برگزار شد
صبح امروز با همت دادگستری و سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان و با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه ثارالله، رئیس کل دادگستری استان، فرزند شهید پور جعفری و تنی چند از مسئولان همایش بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ مسعود رفیعی صبح امروز در همایش بررسی ابعاد حقوقی ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل دادگستری استان کرمان گفت: امروز روز مرحمت نیست، روز انتقام است؛خشمی که پنهان بود، امروز شمشیر بیرون از نیام است.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان ادامه داد: ما جامعه حقوقدانان استان کرمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام، دلبستگان راهبرد مکتب مقاومت وارد کردن ضربه سنگین به اردوگاه شرک و کفر را وظیفه خود می‌دانیم و تا انتقام خونین مجاهد نستوه و همرزمان وی را نگیریم، از پای نخواهیم نشست و در این راستا گوش به فرمان نائب امام زمان و فرمانده کل قوا هستیم.

وی افزود: دست دولت تروریستی آمریکا به خون محبوب دل های آزادگان جهان و یکی از شجاع ترین و مخلص ترین انسان ها آلوده شد و این وعده خداست که در قرآن کریم آمده است و حقوقدانان با فکر، اندیشه و علم  خود باید خونخواه سپهبد شهید سلیمانی باشید.

رفیعی خاطر نشان کرد: هرچندکه بسیج حقوقدانان، معاونت حقوقی و امور مجلس و سپاه اقدامات قضایی در خصوص ثبت و تقدیم دادخواست در شعبه ۵۵ دادگاه تهران را انجام داده است و با تلاش های روز افزون قوای سه گانه به ویژه قوه مجریه، پیگیری ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی در مجامع بین‌المللی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه